Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹۳.۸ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.

او افزود: از ابتدای امسال ۶۱۷ مصوبه در این کارگروه تصویب شده است که از این تعداد ۵۷۹ مصوبه برابر ۹۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد اجرایی گردید و مابقی در دست اجرا است.

رستمی اضافه کرد: در نشست این هفته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بخشودگی جرایم قابل بخشش تأمین اجتماعی برای ۸۹ طرح تصویب شد.

او ادامه داد: در این نشست همچنین با پرداخت ۶۴ میلیارد ریال برای تثبیت ۲۰۳ شغل در پنج طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

رستمی گفت: اعضای این کارگروه در استان با پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه ثابت از محل طرح رونق تولید برای ۹ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۵۲ نفر موافقت کردند.

او افزود: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در این نشست برای پرداخت ۱۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش از محل طرح رونق تولید با ایجاد ۱۳۵ شغل رأی مثبت دادند.

رستمی اضافه کرد: همچنین اعضای این کارگروه با پرداخت ۲۰ مورد تسهیلات سرمایه ثابت از محل بازسازی و نوسازی اصناف به ارزش ۳۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۵۹ نفر موافقت کردند.

انتهای پیام/ف

تثبیت ۲۰۳ شغل در پنج طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو