Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی، صبح چهارشنبه در کنگره ملی پیشگیری و درمان چاقی ایران در مرکز همایش های بیمارستان میلاد تهران، افزود: درمان طبی و جراحی و اقدامات پیشگیرانه از چاقی در کشور ما مبتنی بر پروتکل های جهانی پیش می رود. 

وی با عنوان این مطلب که چاقی مشکل مبتلا به همه جوامع است، ادامه داد: متاسفانه استعداد چاقی در کشور رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی با بیان این مطلب که چاقی از کودکی شکل می گیرد، گفت: پیش بینی می شود که میزان چاقی و اضافه وزن در کودکان زیر پنج سال کشور دو برابر شده باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با عنوان این مطلب که چاقی فقط یک بیماری خاص نیست، افزود: عوارض چاقی به اشکال گوناگون انواع بیماری ها بروز می کند.

وی گفت: آمارها نشان می دهد که از هر دو نفر در کشور، یک نفر در معرض چاقی قرار دارد. 

زالی ادامه داد: شیوع چاقی در دانش آموزان پسر ۲۲ درصد و دانش آموزان دختر ۲۰ درصد گزارش شده است که البته چاقی در خانم ها بعد از دوران مدرسه شیوع بیشتری دارد. 

کد خبر 4782128 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: چاقی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وزارت بهداشت دیابت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چاقی ریسک بیماری قلبی دندانپزشکی سازمان نظام پزشکی دارو سرطان ویروس آنفلوانزا تجهیزات پزشکی بیماری های کودکان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان