Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@22:38:07 GMT

آخرین خبرها درباره زمان وصل شدن اینترنت موبایل

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۸۸۷۸

ساعت 24-وزیر کشور گفت: در جلسه روز چهارشنبه شورای امنیت ارزیابی‌های مجدد را انجام می‌دهیم و متناسب با شرایط در سایر استان‌ها نیز در صورت نبود مشکل امنیتی، اینترنت وصل خواهد شد.

 عبدالرضا رحمانی فضلی در برنامه تلویزیونی نگاه یک در تشریح حوادث اخیر، به سوالاتی درباره قطع اینترنت هم پاسخ داد و گفت: ما در این مرحله که تخریب و آتش‌سوزی زیاد شد، مجبور شدیم اینترنت را به صورت موضعی و مقطعی قطع کنیم تا به این ترتیب عملیات روانی و تهیجیی که از خارج هدایت می‌شد، کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت ابتدا محدودسازی انجام شد و پس از اینکه دامنه این اغتشاشات به استان‌های دیگر سرایت کرد، مسدودسازی انجام شد.

وی افزود: این به معنای این نیست که همه مسئولینی که دستور به قطع اینترنت دادند اهمیت اینترنت بر اقتصاد و کسب و کار مردم را نمی‌دانند اما ما با منفعت عمومی و امنیت جان مردم روبه‌رو بودیم. قطعا قطع اینترنت هزینه دارد اما ما با این کار از بروز هزینه‌های بیشتر جلوگیری کردیم. نیروها در همه استان‌ها به داخل صحنه آمدند و موضوع جمعه شب کنترل شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: همه کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند بدانند امنیت جان مردم برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما از روز چهارم اینترنت مراکز علمی، دانشگاه‌ها و... را وصل کردیم و اینترنت ثابت هم در همه استان‌ها وصل شده، در مورد موبایل ۱۰ استان اینترنت‌شان متصل شده و در جلسه روز چهارشنبه شورای امنیت ارزیابی‌های مجدد را انجام می‌دهیم و متناسب با شرایط در سایر استان‌ها نیز در صورت نبود مشکل امنیتی وصل خواهد شد. قطعا همه بدانند که این کار به نفع همه است و ما قدردان مردم هستیم. در حال حاضر امنیت کامل در کشور برقرار است و هیچ مشکلی نداریم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان