Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دیلمقانیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط کنونی باعث نمی‌شود تا وزارت بازرگانی  تشکیل شود، گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور تفکیک این وزارتخانه از وزارت صمت هیچ تاثیری بر روند فعلی کشور ندارد و به قدری دغدغه وجود دارد که اصلا نباید ذهن مسئولین و سیاست‌گذاران درگیر این مسائل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو اتاق بازرگانی ارومیه ادامه داد: در سال 1342 که سکان‌دار اقتصاد کشور دست فردی به نام عالیخانی بود که اتفاقا همان زمان بهترین وضعیت را در این حوزه داشتیم فقط یک وزارت اقتصاد وجود داشت و تمام فعالیت‌های بازرگانی و صنعتی زیر نظر آن صورت می‌گرفت و شاهد بودیم که وضعیت چگونه بود طوریکه اکنون حسرت آن زمان و مدیریت را می‌خوریم.

وی افزود: اتفاقات اخیر ،تفکیک و ادغام‌ها نشان داده که تعداد اتاق و ساختمان و عناوین مهم نیست و باعث نمی‌شود که مشکلی حل شود بلکه این تفکر و اندیشه است که اهمیت دارد، متاسفانه حکمرانی ما تولید اندیشه ندارد و نزد آنها فکر و برنامه‌ریزی بهایی ندارد.

وی افزود: در نهایت باور من این است که با تفکیک این وزارتخانه هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و فقط بار هزینه‌ای دولت بیشتر می‌شود پس بهتر است به جای صرف نیرو و منابع بر چنین امری به فکر حل مشکلات و برداشتن بار از دوش مردم باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت مشکلات وزارت بازرگانی برنامه ریزی اتاق بازرگانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم

حسین صمصامی، در برنامه‌ای تلویزیونی از ماجرای انتظاراتی که اقوام و فامیل بخاطر حضورش در وزارت اقتصاد از او داشتند روایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین صمصامی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، با حضور در برنامه بهارستان دوازدهم، تاکید کرد: در حال حاضر اقوام، از جمله باجناق بنده از من شاکی هستند و می‌گویند «زمانی که وزارت اقتصاد بودی یک وام برای ما جور نکردی.»

وی که در دولت محمود احمدی‌نژاد مدتی به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول به فعالیت بود، می‌گوید: برای خیلی‌ها که مستحق بودند دستور دادم که وام بدهند، ولی به ناحق برای کسی که کاری انجام نمی‌دهد و حق او نیست، هیچ وقت چنین کاری انجام ندادم.

دیگر خبرها

  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • اردوغان: به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری با اسرائیل پایان دادیم
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی