Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسینی رئیس پلیس راه ناجا گفت: طرح ویژه زمستانی پلیس راهور ناجا در۲۰ آذر ماه آغاز و در ۲۰ اسفند ماه به پایان خواهد رسید، ۲۷ استان درگیر طرح زمستانی هستند و ۱۰۲ پاسگاه و ۲۳۰ تیم پلیس راه آموزش دیدند تا در ۱۱۱ گردنه و در ۱۱۸ پایگاه سیار آماده به خدمت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۱۱ نفر در گردنه‌های برف گیر در سال ۹۷ کشته شدند، بالغ بر ۴۰ درصد تصادفات رانندگی ناشی از عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و انحراف به چپ خودرو بوده است و در این میان ۷۹ درصد تصادفات مربوط به خودرو‌های سواری است.

بیشتر بخوانید: بیش از ۱۷ هزار کشته در تصادفات جاده‌ای در سال گذشته/ رانندگان اتوبوس مقصر ۸۱ درصد از تصادفات جاده‌ای هستند

رئیس پلیس راه ناجا گفت: این جلسه با حضور ۲۵ سازمان تشکیل شده که ۱۶ سازمان آن برون سازمانی و خارج از ادارات و بخش‌های پلیسی هستند. سازمان هلال احمر، راهداری، سازمان مدیریت بحران کشور، پزشکی قانونی، کمیسیون ایمنی راه وزارت کشور، معاونت آموزش وزارت آموزش و پرورش، سازمان امور عمرانی وزارت کشور، سازمان حمل و نقل وزارت کشور، سازمان بیمه مرکزی، اورژانس، سازمان هواشناسی، معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری، امداد خودرو ایران، سایپا و کانون و جهانگردی از جمله سازمان‌هایی هستند که نمایندگان آن‌ها در این نشست به بحث و تبادل نظر با پلیس پرداختند.

انتهای پیام/

تعبیه ۱۱۸ پایگاه سیار برای طرح زمستانی پلیس راهور سال ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور

رئیس پلیس راهور در آخرین روز از تعطیلات ۳ روزه آخر هفته وضعیت ترافیک جاده‌های کشور را تشریح کرد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد