Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سپنتا نیکنام در نشست خبری هماهنگی برنامه های نخستین جشنواره ملی گردشگری معلولان یزد اظهار داشت: در بودجه شهرداری ردیف ویژه ای برای طرح‌های عمرانی شهرداری برای مناسب سازی محیط شهری اختصاص یافته است.

وی با بیان این که در حال حاضر ۱۰ نقطه گردشگری این شهر میراث جهانی برای استفاده معلولین مناسب سازی و در حال بهسازی هستند، افزود: امیدواریم با برگزاری جشنواره ملی معلولان، بیش از پیش زیرساخت های تبدیل شدن یزد به شهر دوستدار معلول در یزد فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

نیکنام با بیان اینکه ماهانه ۱۷ میلیون تومان از سوی شورای اسلامی شهر یزد برای حمل و نقل معلولان پرداخت می شود، تاکید کرد: تحقق تمامی حقوق معلولان باید با همراهی و همدلی مسئولان انجام شود.

دبیر جشنواره ملی گردشگری معلولان و معاون خدمات شهری شهرداری یزد هم در این نشست اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایفی که دستگاه‌ها در قبال شهروندان دارند، این است که شرایطی به وجود آورند تا همه شهروندان با آسودگی و خیال راحت در شهر زندگی کنند.

حسین صالحیان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره گردشگری معلولان کشور در یزد به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی و اجتماعی افزود: این جشنواره در دو مرحله از دهم تا بیستم آذرماه با حضور ۷۰ نفر نمایندگان انجمن‌های ضایع نخاعی کشور به میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 4782199

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سپنتا نیکنام شوراي شهر يزد بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف بسیج قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی ایلام بنزین گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی