Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
آموزش تمرینات تبتی
تمرینات تبتی مجموعه حرکات ورزشی از نوع یوگا میباشد که بدن را مملو از انرژی نموده، ماهیچه ها را قدرتمند کرده و ذهن، احساسات و بدن را متعادل میکنند. انجام این تمرین بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب توصیه می شود. کل حرکات در ده دقیقه قابل انجام هستند و برای شادابی و آغاز یک روز پر انرژی توصیه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو هفته نخست هر حرکت را( به جز حرکت اول) تنها یک دور انجام دهید و سپس بعد از آن هر هفته یک عدد به هر حرکت اضافه کنید. و آنرا در هفته های بعدی به 21 مرتبه در روز برسانید.
تمرین اول
تمرین اول تبتی
روی پاهایتان بایستید دست هایتان را به صورت افقی نگه دارید به صورتی که کف دستتان رو زمین باشد. اطمینان حاصل نمایید که دست هایتان با شانه هایتان در یک راستا قرار داشته باشند. کمی فاصله میان پاهایتان ایجاد کنید که بهم نچسبیده باشند. به یک نقطه خیره شوید و به دور خود بچرخید تا بتوانید تعداد خود را بشمارید.
تمرین دوم
تمرین دوم تبتی
به پشت دراز بکشید، دستها را با انگشتان به هم چسبیده در کنار بدن قرار دهید. سر را بلند کنید و به ناف خود نگاه کنید( چانه را به سینه بچسبانید).
بعد پاها را تا هر جا که میتوانید با زانوهای صاف بالا بیاورید. همراه با بالا بردن پاها دم و با پایین آمدن آن بازدم انجام دهید.
تمرین سوم
تمرین سوم تبتی
زانو هایتان را روی زمین قرار دهید و دستانتان را روی عضلات پشتی پایتان همانند عکس قرار دهید. در این ورزش سر خویش را عقب و جلو کنید به طوری که سرتان را هنگامی که به عقب میاورید، سرتان با سقف در یک راستا قرار گرفته باشند.
تمرین چهارم
تمرین چهارم تبتی
پشت سر خویش را روی زمین قرار دهید و پای خویش را به جلو و عقب بکشید. کف دست باید با شانه ها قرار گیرد.
عمیق نفس بکشید و هنگام انجام موقعیت پل، دستها و پاها را پائین بیاورید. سر خویش را به آرامی بعنوان آنرا انجام دهید.
در حالی که سر خود را به طرف قفسه سینه کاهش دهید، تنفس کنید و به آرامی به حالت نخست بازگردید.
تمرین پنجم
تمرین پنجم تبتی
به شکم روی زمین دراز بکشید( شبیه عکس) و کف دست هایتان را روی زمین بگذارید و روی پاهایتان را روی زمین بگذارید بگونه ایی که فاصله کمی با یکدیگر داشته باشند. در این ورزش سرتان را به طرف عقب بیاورید و آنگاه به طرف جلو بیاورید بطوری که چانه تان با با قفسه سینه در ارتباط باشد.
پس از انجام مراحل بالا روی شکم خود دراز بکشید و کمی استراحت کنید.
گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

با یک تماس تلفنی برنامه سفرت رو بچین!
لاغری موضعی با لیزر
تور استانبول (ویژه پاییز 98)
همین حالا وکیل بگیر
وسیله ای که داشتنش برای هر خانمی ضروری است
به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن
دریافت مشاوره برای حل اختلافات زناشویی
دوره های تخصصی خدمات مراقبتی پوست و مو
بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن
عوامل ایجاد طلاق عاطفی در زندگی زناشویی
اتوماسیون اداری رایگان/ به مدت محدود
معجزه ی آبرسانی در زیبایی پوست

تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...) سایر مطالب ورزشی
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی

ساده ترین راه برای سفت کردن شکم و داشتن شکمی عضلانی و جذاب

لاغری با بو کردن

بیوگرافی صابر کاظمی بازیکن والیبال

آموزش شنای پروانه

آموزش تمرینات تبتی : راز پنهان جوان ماندن قدیمی ها

کالری سوزی با وزش های مختلف در یک ساعت

تردمیل آبی چیست و مزایای آن کدامند؟

20 اشتباه بزرگ که مانع کاهش وزن تان می شود

بیوگرافی پوریا یلی بازیکن تیم فوتبال

ورزش تی آر ایکس چیست و نحوه انجام آن چگونه است؟

امیر محمد فلاحت خواه بازیکن تیم ملی والیبال
سایر مطالب ورزشی

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که شروع به خواندن این گزارش کرده‌اید، ویدئوی ۴۰ ثانیه‌ای زیر به رکورد بازدید ۵میلیونی نزدیک می‌شود؛ ویدئویی که مدت‌ها است، دنباله‌کنندگان حوزه رباتیک به دنبال آن هستند. ویدئویی که از شفافیت سخن می‌گوید، چیزی که من طرفداران دوست‌ دارند بیشتر از دنیای رباتیک ببینند. نشان دادن ساده آن چه در پشت صحنه عکس‌های بدون خطای ربات‌ها می‌گذرد. در بسیاری از موارد، ما از سال‌ها آزمون و خطا می‌گذریم و سراغ تصاویری می‌رویم که ربات‌ها را در دوربین خوب جلوه می‌دهند. هنگامی که شما فقط نتایج مثبت را به اشتراک می‌گذارید، انتظارات غیرواقع بینانه‌ای برای خود ایجاد می‌کنید.

اما واقعیت این است که ربات‌های دوپا سقوط می‌کنند. از این نظر، حداقل، آنها دقیقاً مانند ما هستند. همانطور که Agility اخیراً گفته است، "همه گاهی اوقات زمین می خورند، این نحوه برخاستن ما است که ما را تعریف می‌کند." من آن را یک قدم فراتر می‌برم و اضافه می‌کنم که یاد گرفتن چگونه خوب زمین خوردن به همان اندازه مهم است.

پراس ولاگاپودی، مدیر ارشد فناوری تازه منصوب شده شرکت Agility، اخیراً گفته‌ است که دیدن ربات‌ها در این مرحله از کار چیز خوبی است. او خاطرنشان می‌کند: «وقتی یک ربات واقعاً در جهان است و کارهای واقعی انجام می‌دهد، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. شما چندبار زمین خوردن را تجربه خواهید کرد، اما این بخشی از یادگیری برای دویدن طولانی مدت در محیط‌های واقعی است.»

اسکن سریع قوانین هاروارد برای زمین خوردن بدون آسیب، آنچه را که ما به طور شهودی در مورد زمین خوردن به عنوان انسان درک می کنیم، منعکس می‌کند:

از سرت محافظت کن از وزن خود برای هدایت بدن هنگام افتادن استفاده کن زانوهای خود را خم کن از کشیدن افراد دیگر با خود هنگام زمین خوردن پرهیز کن

آرون ساندرز، مدیر ارشد فناوری Boston Dynamics، سال گذشته به techcrunch گفت:«ما از سقوط نمی‌ترسیم و با ربات‌ها طوری رفتار نمی‌کنیم که گویا خیلی شکننده‌اند. ربات ما زیاد سقوط می‌کند و یکی از چیزهایی که مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم این بود که باید ربات‌هایی بسازیم که بتوانند بدون شکستن زمین بخورند.»

آموزش زمین خوردن کاربردهای بسیاری خواهد داشت؛ ربات‌ها زمین‌ می‌خورند. بهتر است بتوانند بلند شوند. توانایی بلند شدن ممکن است برای اهداف شارژ نیز مفید باشد.

منبع: techcrunch

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901181

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند