Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@14:47:54 GMT

علیپور چه دروغی را به زبان نیاورد؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۹۷۵۳

علیپور چه دروغی را به زبان نیاورد؟

خبرگزاری میزان- علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان جمله عجیبی به زبان آورد. تاریخ انتشار: 10:08 - 06 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۴۸۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دقایقی پس از اتمام دیدار پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با برتری سرخپوشان تهرانی همراه بود، علی علیپور مانند سایر بازیکنان از رختکن بیرون آمد و با عبور از میکسدزون راهی تونل خروجی استادیوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصحاب رسانه وقتی با علیپور مواجه شدند، به او پیشنهاد مصاحبه دادند، اما مهاجم ناکام این هفته‌های فوتبال کشورمان در پاسخ به این درخواست، جمله عجیبی به زبان آورد: «مصاحبه نمی‌کنم، چون نمی‌خواهم دروغی بشنوید.»

این جمله علیپور باعث تعجب خبرنگاران شد، زیرا مشخص نیست اشاره او به چه دروغی است که باید ناگفته باقی بماند. در واقع، معلوم نشده که علیپور اگر مصاحبه می‌کرد، قرار بود چه «دروغی» را به زبان بیاورد، اما بدون تردید می‌توان فهمید او از وضعیت خود در تیم رضایتی ندارد و جواب عجیب به درخواست انجام مصاحبه هم، نماد این اعتراض بود.

علیپور در حاشیه دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان با واکنش منفی هواداران مواجه شد و خیلی زود از زمین بیرون رفت. در بازی روز گذشته برابر صنعت نفت هم نیمکت نشین بود و جای خود را به مهدی عبدی مهاجم جوان سرخپوشان داد. این مسائل می‌تواند مهم‎ترین عامل نارضایتی علیپور از شرایط خود در پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: علیپور از لیست سیاه کالدرون خارج می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس علی علیپور پرسپولیس هواداران پرسپولیس صنعت نفت آبادان جام حذفی پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • ببینید/ ماجرای پلاک آویخته بر گردن شمسایی چه بود؟