Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مجله صبحگاهی «صبح بخیر ایران» با تغییرات عمده در قالب برنامه‌سازی، شکل و محتوا و با تدارک بخش‌های متعدد و متنوع از جمله میز‌های گفت‌وگو، ارائه نکات آموزشی، مشاوره تحصیلی، ورزشی، کودک و نوجوان، ایرانگردی و ... از روز شنبه نهم آذرماه به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میز‌های گفت‌وگو که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این برنامه محسوب می‌شود، روز‌های شنبه با تحلیل و بررسی مسائل روز «ورزشی»، یکشنبه‌ها «تاریخ و فرهنگ»، دوشنبه‌ها «اقتصاد»، سه‌شنبه‌ها «علمی و فناوری» و چهارشنبه‌ها با محوریت حواشی روز «سینما» با حضور کارشناسان مطرح و مرتبط تقدیم مخاطبان خواهد شد.

آیتم‌های ویژه «کودک و نوجوان» به همراه بیان نکاتی پیرامون دانش‌آموزان، درس و مدرسه با حضور مجید قناد، «مشاوره تحصیلی» توسط استاد پوردستمال‌چی، طرح نکات سلامتی با عنوان «صبح و سلامت» با اجرای معراج مژده و همچنین نگاهی به «اخبار روز ورزشی» با اجرا و کارشناسی مهدی توتون‌چی از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده برای این مجله صبحگاهی است.

همچنین بخش «ایرانگردی» با محوریت آشنایی با تاریخ، آداب و رسوم شهر‌ها و استان‌های سراسر کشور با سفر‌های علی‌رام نورایی به نقاط مختلف ایران و مباحث کارشناسی با موضوع معرفی و بررسی گویش‌های مختلف نیز در بخش «فرهنگستان ادب فارسی» تقدیم علاقه‌مندان و مخاطبان مجله صبحگاهی «صبح بخیر ایران» می‌شود.

فصل جدید «صبح بخیر ایران» با تهیه‌کنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام کریمی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۸ صبح به روی آنتن این شبکه می‌رود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بزرگداشت مقام و منزلت معلم بیش از ۵۰برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی درشهرستان شاهین دژ برگزار خواهد شد.
آقای احمد شکری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای شاهین دژ گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه، برتر و بازنشستگان شاهین دژ، برگزاری مسابقات ورزشی در ده رشته ورزشی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از مهمترین برنامه‌های این هفته در شاهین دژ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد