Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با 9 موشک بالستیک و بیش از 20 پهپاد خسارت‌های سنگینی به پایگاه‌های نیرو‌های متجاوز در منطقه المخا وارد کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون المسیره، یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیات «ان عدتم عدنا» در پاسخ به نقضهای مکرر متجاوزان در ساحل غربی ،پایگاه‌های نیرو‌های متجاوز و مزدوران آن‌ها را در منطقه المخا هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات با شلیک 9 موشک بالستیک و پرواز بیش از 20 پهپاد صورت گرفت.
سریع افزود: در این عملیات بیش از 350 نفر از متجاوزان از جمله نظامیانی از عربستان سعودی، امارات و سودان کشته یا زخمی شدند. علاوه بر این در این عملیات پنج انبار مهمات و چندین دستگاه خودرو و نفربر در این پایگاه‌ها منهدم شد.
وی اضافه کرد: در این عملیات، چند دستگاه رادار دشمن از کار افتاد و منهدم شد و علاوه بر این سامانه‌های موشکی پاتریوت آن‌ها در حملات هوایی و موشکی منهدم شد.
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: ما برابر حملات و تجاوزات و بدعهدی‌های دشمن در الحدیده و ساحل غربی بیکار نخواهیم نشست و با قدرت به آن‌ها پاسخ خواهیم داد. این عملیات در پاسخ به نقض‌های مکرر متجاوزان در ساحل غربی صورت گرفت که آن‌ها تاکنون بیش از 120 حمله و تلاش برای پیشروی داشته اند. از زمان اجرای آتش بس، شمار نقض‌های توافق سوئد توسط متجاوزان به 30 هزار و 844 مورد رسیده است که هزار و 336 مورد آن مربوط به حملات هوایی است. تعداد حملات هوایی در الحدیده از زمان اجرای آتش بس به 67 مورد رسیده است که 22 مورد آن امروز صورت گرفت که شهید یا زخمی شدن شماری از یمنی‌ها را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشته زخمی متجاوز سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در پی تیراندازی در ایالت کارولینای شمالی، چهار افسر پلیس آمریکا کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالت کارولینای شمالی تاکید کرد که فرد مظنون به تیراندازی نیز با شلیک گلوله تیم دوم افسران کشته شد و ۴ افسر دیگر زخمی شدند.

درگیری سه ساعته پس از خروج فرد مسلح ازخانه و تیراندازی ماموران و کشته شدن او به پایان رسید.

پلیس در ادامه عملیات او را شناسایی کرد و نام وی را با عنوان «تری کلارک هیوز جونیور» (۳۹ ساله) اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین