Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@17:04:24 GMT

واگذاری120خودروی تویوتا به راهور ناجا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۹۸۸۶

معاون آماد و پشتیبانی ناجا از واگذاری 120 دستگاه سواری تویوتا استیشن رافور به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد. ناطقان: سردار رحمت اله محمدی در این باره، گفت: در راستای افزایش توان تحرک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و به‌منظور کنترل ترافیک جاده‌ای در محورهای کوهستانی و صعب‌العبور،  معاونت آماد و پشتیبانی ناجا پس از اخذ مجوز از طریق وزارت دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران (با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح)، تعداد 120 دستگاه تویوتا استیشن رافور خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در مرحله اول، 80  دستگاه از این خودروها به پلیس راهور تحویل داده شد و بزودی 40 دستگاه باقی مانده نیز به ناوگان خودرویی این پلیس تزریق می شود.

سردار محمدی افزود: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، همواره آماده است در راستای تجهیز و ارتقای آمادگی ناجا در اجرای هر چه‌ بهتر مأموریت‌ها گام‌های مؤثری بردارد، البته باید تلاش کرد از این تجهیزات به نحو صحیح بهره‌برداری شود تا عمر مفید و انقلابی تجهیزات در مجموعه نیروی انتظامی افزایش یابد.

براساس گزارش سایت پلیس، معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: تلاش برای ارتقای امنیت جامعه وظیفه‌ای است که به دنبال آن اطمینان و دلگرمی مردم به خادمان خویش را در پی خواهد داشت. منبع: ایسنا برچسب ها: واگذاری ، تویوتا ، راهور ناجا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واگذاری تویوتا راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود