Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  جواهری رئیس هیئت والیبال استان یزد گفت: هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور از امروز ۶ آذر ماه با ۶ دیدار آغاز می‌شود که دوتیم نماینده استان نیز در یزد و تهران به مصاف رقبای خود می‌روند.

او افزود: تیم والیبال شهداب در چارچوب رقابت‌های هفته نهم ساعت ۱۷ در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه، برای کسب سه امتیاز خانگی به مصاف تیم شهروند اراک خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواهری ادامه داد: تیم والیبال خاتم اردکان دیگر نماینده استان نیز عصر امروز در خانه حریف، مقابل والیبالیست‌های پیکان تهران صف آرایی می‌کنند.

او تصریح کرد: والیبالیست‌های شهداب در حال حاضر با یک برد، چهار باخت و سه امتیاز کسب شده در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

جواهری ادامه داد: تیم خاتم اردکان نیز با یک برد، چهار باخت و ۳ امتیاز کسب شده با نسبت بهتر در جایگاه یازدهم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ی

آغاز  هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور از امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی والیبال و شانس ایران برای کسب سهمیه المیپک گفت: هر سال تجربه بازیکنان بیشتر می‌شود تمام تلاش ما این است که بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. مربی تیم ملی نیز شناخت خوبی از بازیکنان و اطلاعات روز والیبال دنیا دارد. همه ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و همه با انگیزه بالایی آمدیم.

وی با اشاره به برنامه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته اول با رقیبان اصلی بازی داریم و هر کسی از هفته اول بتواند امتیازات لازم را بگیرد به هفته‌های بعد و کسب سهمیه امید بیشتری خواهد داشت.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان در واکنش به نبود برخی از بازیکنان در تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیاید. همه آنها دوستان ما هستند ولی نتوانستند بیایند من هم تلاش می‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم.

اسماعیل نژاد در مورد ادامه همکاری با تیم ورونا ایتالیا گفت: می‌خواهم سورپرایز کنم. تیمم تغییر می‌کند.

کد خبر 6099418

دیگر خبرها

  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت