Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از ظهر روز شنبه دوم آذر انتخابات رسمی انجمن اسلامی لندن در محل ساحتمان این تشکل دانشجویی (کانون توحید) با حضور نماینده حجت الاسلام اژه‌ای و موسوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خرداد امسال آبستن اتفاقاتی بود که انجمن اسلامی لندن را بیش از یک ماه و حتی تا امروز به خود مشغول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات غیرقانونی و ناگهانی که باعضو گیری شبانه و لغو عضویت اعضای رسمی این تشکل اسلامی دانشجویی در انگلیس رخ داد و موجب شد تا هزینه زیادی برای حل این موضوع صرف شود.

 

سرانجام با اعلام نظر قطعی توسط حجت الاسلام اژه ای نماینده رهبری برای دانشجویان در اروپا انتخابات غیرقانونی باطل اعلام شد و اعضای رسمی به فعالیت خود طبق روال قبل ادامه دادند. 

 

پس از این موضوع و طی مشورت و گفتگوی دبیر انجمن اسلامی لندن با حجت الاسلام موسوی، رئیس مرکز اسلامی ایران در لندن و اژه ای قرار شد تا این انتخابات در موعد رسمی خود طبق سالهای گذشته در محل ساختمان انجن اسلامی لندن، یعنی کانون توحید برگزار شود.

 

 بر اساس این توافق حجت الاسلام اژه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوم آذرماه را تاریخ برگزاری انتخابات انجمن اسلامی لندن اعلام کرد و در ادامه اظهار داشت که هرکسی انتخاب شود با او کنار می‌آید.

 

طبق برنامه ای که از پیش تعیین شده بود ساعت 5 بعد از ظهر23 نوامبر (دوم آذر) جلسه انتخابات انجمن اسلای لندن با حضور اعضای رسمی آغاز شد؛ اما آنچه که موجب تعجب همگان در این جلسه شد، حضور برخی اعضای شورای عمومی اتحادیه در این جلسه بود که هنوز به عضویت رسمی انجمن اسلامی لندن طبق اساسنامه این انجمن در نیامده‌اند و برای برگزاری انتخابات با اعضایی که در انتخابات باطل قبلی حضور داشتند، حضور یافتند و سرانجام با پادرمیانی حجت الاسلام اژه ای و تماس تلفنی که با ایشان برقرار شد اعضای رسمی برای انجام انتخابات باردیگر تأیید شده و انتخابات خود را آغاز کردند.

 

پس از شمارش آراء حسن روشندل دانشجوی ارشد اندیشه سیاسی به عنوان دبیر این تشکل دانشجویی، علی هادی دانشجوی دکترا رشته کامپیوتر به عنوان دبیر فرهنگی و مهدی بعیدی در مقطع کارشناسی رشته علوم سیاسی انتخاب شدند.

 

گفتنی است، نماینده حجت الاسلام اژه ای و نماینده حجت الاسلام موسوی نیز در این انتخابات حضور پیدا کردند که با حضور این دو نماینده جلسه انتخابات رسمیت یافت. همچنین پس از برگزاری انتخابات نتیجه به سمع و نظر حجت الاسلام اژه ای رسید که وی نیز بر این انتخابات و نتایج آن صحه گذاشته و آن را تأیید کرد.

 

ناگفته نماند که اعضای غیررسمی انجمن اسلامی لندن که پیش از این انتخاباتی غیرقانونی برگزار کرده بودند بازهم به انتخابات رسمی انجمن اسلامی لندن اکتفا نکرده و برای خود انتخاباتی دیگر مشابه به آنچه در کالج صورت گرفته بود، برگزار کردند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن اسلامی لندن کانون توحید حجت الاسلام اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد