Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@23:29:58 GMT

دنده عقب مرگبار و فوت ۵ عضو یک خانواده

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۰۰۴۷

دنده عقب مرگبار و فوت ۵ عضو یک خانواده

تین نیوز

بی‌احتیاطی راننده خودرو سمند هنگام حرکت با دنده عقب در محور دامغان - شاهرود، ۵ عضو یک خانواده را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ تقی کبیری اظهارداشت: ساعت ۱۹:۵۵ روز گذشته وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور دامغان _شاهرود به پلیس اعلام شد که ماموران بی درنگ به محل سانحه در کیلومتر ۲ این جاده مقابل روستای مایان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این تصادف یک دستگاه تریلی به شدت با خودروی سمند برخورد می کند،افزود: شدت تصادف به حدی بودکه متاسفانه هر ۵ سرنشین سمند که اعضای یک خانواده بودند، جان خود را از دست می دهند.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کبیری خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این سانحه مرگبار را حرکت با دنده عقب توسط خودروی سمند اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو سمند محور دامغان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره علل تصادفات  گفت:  یکی از دلایل اصلی افزایش تصادفات استفاده و مکالمه با تلفن همراه در حین رانندگی ‌بالاترین درصد یعنی ۴۶ را به خود اختصاص داده است و این موضوع حتی بدون استفاده از هندزفری نیز اتفاق می‌افتد. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ارسال پیامک توسط رانندگان نیز به میزان ۳۷ درصد در بروز تصادفات نقش دارد. 

سرهنگ کشیر گفت: همچنین تحقیق نشان می‌دهد که مکالمه با هندزفری ۲۷ درصد و مصرف مواد مخدر ۲۱ درصد در میزان و دلیل تصادفات نقش دارند. 

او تصریح کرد: راننده از مواد مخدر استفاده کرده و پشت فرمان نشسته و باعث شده  روح و روان و سیستم اعصاب وی او تحت تاثیر قرار ‌بگیرد که از جمله تاری دید، کاهش شدید شنوایی، درگیری ذهنی و مغزی و درک نکردن فاصله از مواردی است که می‌تواند برای این راننده اتفاق بیفتد که نتیجه‌ای جز تصادف در پی نخواهد داشت. 

سرهنگ کشیر افزود: همچنین استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز و مصرف روان گردان‌ها به میزان ۱۳ درصد در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند. 

او  بیان کرد: این اعداد و ارقام مواردی نیستند که بخواهیم با آنها شوخی کنیم. شوخی با این اعداد شوخی با جان و زندگی خود و خانواده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران