Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست «دینی سیاسی شهید مرتضی ابراهیمی» با هدف بررسی شرایط فعلی کشور امروز، ششم آذر در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار می‌شود.

حسین مظفری، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری نشست دینی سیاسی در دانشگاه پیام نور این استان خبر داد و گفت: این نشست با نام شهید مرتضی ابراهیمی، شهید مدافع وطن که در اغتشاشات اخیر در شهرستان ملارد به شهادت رسید، مزین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفری بیان کرد: این نشست با هدف بررسی شرایط فعلی کشور برگزار می‌شود و در آن ابعاد مختلف اغتشاشات اخیر و نحوه مقابله با آن بررسی خواهد شد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل با اشاره به سخنرانان این نشست، گفت: محمد تجلایی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل، سجاد محسنی، دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی این استان، علی زمزم، مدیر روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در اردبیل و پرویز پرزور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به سخنرانی می‌پردازند.

گفتنی است، این مراسم امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در سالن جلسات دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور اردبیل بسیج دانشجویی اردبیل شهید مدافع وطن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی