Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب برتری تیم‌های بایرن مونیخ و یوونتوس، اتلتیکو مادرید با قبول شکست به دردسر افتاد و منچسترسیتی با وجود تساوی صعودش را قطعی کرد.

شب اول از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی، قطعی شدن صدرنشینی بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در گروهای‌شان و توقف رئال مادرید پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در مهمترین بازی از گروه اول، رئال مادرید برتری مقابل پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد و در نهایت با تساوی 2 - 2 به PSG فرصت داد صدرنشینی‌اش در گروه را قطعی کند. رئال با گل دقیقه 17 بنزما پیش افتاد. در ادامه داور در صحنه‌ای مشکوک خطای کورتوا روی ایکاردی در محوطه جریمه را به دلیل خطای قبلی روی مارسلو در میانه میدان، پنالتی ندانست.

بازی با برتری یک گله رئال دنبال می‌شد که بنزما در دقیقه 79 اختلاف را دو برابر کرد، اما پاریسی‌ها ابتدا با اشتباه واران توسط امباپه در دقیقه 81 به گل رسیدند و دو دقیقه بعد به وسیله سارابیای تازه‌وارد به گل تساوی دست یافتند. با این نتیجه، پاری‌سن‌ژرمن 13 امتیازی سرگروهی خود را قطعی کرد و رئال مادرید هشت امتیازی قطعاً به‌عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

در گروه دوم، بایرن مونیخ که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود در خارج از خانه، قاطعانه 6 بر صفر ستاره سرخ بلگراد را برد و سرگروه شد. گورتسکا در دقیقه 14، لواندوفسکی در دقایق 53 (از روی نقطه پنالتی)، 60، 64 و 68 و تولیسو در دقیقه 90 برای میهمان گل زدند.

تاتنهام هم در اولین حضور مورینیو روی نیمکتش در میادین اروپایی، شکست 2 بر صفر مقابل المپیاکوس را به برتری 4 بر 2 تبدیل و صعود کرد. ابتدا میهمان توسط العربی در دقیقه 6 و سمدو در دقیقه 19 به گل رسید، اما تاتنهام به وسیله دله آلی در دقیقه 46، کین در دقیقه 50، آئوریه در دقیقه 73 و مجدداً کین در دقیقه 77 به گل رسید. در جدول گروه دوم صعود بایرن با 15 و تاتنهام با 10 امتیاز قطعی شده است.

سه‌شنبه شب همچنین در گروه سوم، منچسترسیتی در خانه خود مقابل شاختار به تساوی یک - یک رضایت داد.گوندوگان در دقیقه 56 سیتی را پیش انداخت، اما دودو در دقیقه 69 کار را به تساوی کشاند. در دیگر بازی این گروه، آتالانتا در خانه 2 بر صفر دینامو زاگرب را برد. در جدول گروه سوم منچسترسیتی با 11 امتیاز صعودش را قطعی کرد و شاختار با شش، دیناموزاگرب با پنج و آتالانتا با چهار امتیاز هنوز شانس صعود به‌عنوان تیم دوم را دارند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم، یوونتوس با برتری یک بر صفر در خانه، وضعیت اتلتیکومادرید را به خطر انداخت. ضربه آزاد دیبالا در دقیقه 47، برتری میزبان را رقم زد. در جدول گروه چهارم صعود یوونتوس 13 امتیازی قطعی شده بود و اتلتیکوی هفت و بایرلورکوزن شش امتیازی در رده‌های دوم و سوم از شانس صعود برخوردار هستند./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا

امید تیم فوتبال منچستر یونایتد با تساوی مقابل برنلی رده نوزدهمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای یونایتد آنتونی در دقیقه 79 گلزنی کرد ولی برنلی توانست در دقیقه 87 توسط آمدونی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند.

یونایتد با این تساوی 54 امتیازی شد تا امیدش برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارسلونا فاتح نبرد سن سیرو مالک منچستر یونایتد در گذشت

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه