Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی بیان کرد:آبان امسال  ۳۴۸ شکایات مردمی به صورت تلفنی دریافت شد , ۳۵ شکایت به صورت حضوری، ۱۰۷ شکایت کتبی و ۱۳ شکایت از سامانه ۱۲۴ وهمچنین ۱۴ فقره شکایت از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی دریافت شد.

او ادامه داد: از مجموع شکایات رسیدگی شده، تعداد ۱۲۶ مورد متخلف و منجر به تکمیل برگ گزارش بازرسی شده، ۱۸۴ فقره ارجاع به کارشناسی و در دست بررسی قرار دارد و ۲۸ مورد نیز با توجه به آن که جنبه عمومی نداشته و قبل از تشکیل پرونده، منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است، مابقی غیر متخلف تشخیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: بررسی وضعیت گزارشات حاکی از آن است که ۶۵ درصد مربوط به بخش کالا و ۳۵ درصد مربوط به بخش خدمات است.

جمالی عنوان کرد: بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، میوه و تره بار، سیلندر‌های گاز و شرکت‌های خودرویی و در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به حمل و نقل درون شهری (تاکسی و وانت بار تلفنی ها) , حمل و نقل برون شهری و آرایشگاه‌های مردانه بوده است.

او تصریح کرد:گزارشات دریافتی بر اساس نوع تخلف، بیانگر آن است که گران فروشی، کم فروشی، انجام ندادن تعهدات در قبال مصرف کنندگان و تقلب از بیشترین موارد تخلف بوده است.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به شفاف سازی و روان سازی نظام توزیع و قیمت گذاری تاکید کرد: کلیه واحد‌های صنفی باید قیمت کالا و خدمات خود را به مصرف‌کنندگان از طریق درج قیمت، برچسب یا اتیکت روی کالا یا نصب تابلو و نرخ نامه در محل تولید، عرضه، کسب و حرفه به نحوی که قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمت به سهولت و روشنی برای همگان قابل رؤیت باشد اقدام کنند.

انتهای پیام/م

لزوم شفاف سازی و روان سازی نظام توزیع و قیمت گذاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری پس از کسب اسکودتو، روز یکشنبه در میلان رژه قهرمانی برگزار کردند. در حین جشن هواداران و بازیکنان تیم نتوانستند علیه میلان و بازیکنانش شعار ندهند. آنها بیشتر از همه به تئو هرناندز توهین کردند.

یکی از چشم‌گیرترین تصاویر این رویداد، مربوط به دنزل دامفریز، مدافع اینتر است که بنری را مربوط به بازی رایانه‌ای در دست دارد و ستاره میلان را به شکل یک سگ نشان داده است.

دامفریز با واکنش تند هواداران دیگر تیم‌ها مواجه و سپس اعلام شد که دادستانی ایتالیا پرونده‌ای را برای رسیدگی به اقداماتش باز کرده است. با این حال او در اینستاگرام عذرخواهی و اعتراف کرد که مرتکب اشتباه شده است.

علاوه‌بر بنر دامفریز، هواداران هم علیه هرناندز شعارهایی دادند که سری A به این شعارها به‌طور جداگانه رسیدگی کرده است. در حکمی که امروز به قهرمان سری A اعلام شد، آنها سه‌ هزار یورو جریمه شده‌اند.

طبق گفته رسانه‌های ایتالیایی، به‌زودی حکم دامفریز هم اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود او هم با جریمه مالی و احتمالا محرومیت مواجه شود.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف