Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدادی در خصوص طرح استعدادیابی اش توضیحاتی ارائه کرد.

طرفداری- قهرمان پرتاب دیسک آسیا می گوید کسی که به اموال عمومی آسیب بزند، در هر جای دنیا باشد، محکوم است.

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت:

قرار است یک ماهی را در اردوی کیش باشم و بعد از آن، احتمالا یک اردوی برون مرزی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه وضعیت مک ویلکینز مربی آمریکایی‌ات به کجا رسید و آیا به کیش می‌آید یا خیر، گفت:

فکر می‌کنم قراردادش نوشته شده اما هنوز از ادامه کار خبری ندارم. از سوی دیگر چون با چینی‌ها قرارداد دارد، نمی‌تواند به کیش بیاید.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد ثبت‌نام نامزدها برای انتخابات دوومیدانی گفت:

امیدوارم اتفاقات خوبی برای این رشته رقم بخورد و دوستان به اجماعی برسند که یک رقابت خوبی را شاهد باشیم. اینطور نباشد که رای‌ها تقسیم شود و کسی که انتخاب می‌شود، با قاطعیت نباشد. امیدوارم هرکسی که می‌آید، دوومیدانی را از حواشی دور کند و بلد باشد چطور با یک المپین رفتار و خواسته‌های او برآورده کند.

وی در مورد جلسه‌اش با وزیر ورزش گفت:

وزیر ورزش همیشه به بنده محبت داشته و در این جلسه هم پیرامون مسائل و مشکلات صحبت کردیم و من هم خواسته‌هایم را به او اعلام کردم.

نایب قهرمان المپیک و قهرمان 5 دوره بازی‌های آسیایی در مورد حواشی که به خاطر حضور در راهپیمایی زنجان برایش پیش آمده بود،‌ گفت:

من طرح استعدادیابی را در کشور آغاز کردم. پیش از زنجان، در خراسان رضوی و خراسان جنوبی کارهایی انجام دادیم و هدفم این است که در تمام کشور آن را اجرا کنم. اخیرا هم با دعوت هیأت زنجان به این استان رفتم. هم مراسم تجلیل از برترین‌ها بود و هم استعدادیابی، اما متاسفانه بحث‌هایی در این سفر صورت گرفت که اصلا درست نبود.

حدادی گفت:

خیلی‌ها گفتند حدادی می‌خواهد دیده شود که به راهپیمایی رفته است. من نیازی به دیده شدن ندارم. 18 سال است با کمی و کاستی پرچم ایران را بالا بردم و اگر می‌خواستم دیده شوم، در تهران که بیشتر می‌توانستم این کار را انجام دهم. یکسری افراد که هیچ جایگاهی نداشتند و به خارج کشور پناهنده شده‌اند، حرف‌هایی می‌زنند که تشویش اذهان عمومی است. مردمی که باید متوجه شوند، می‌شوند. کسی که بخواهد به اموال عمومی آسیب برساند و مردم را دچار مشکل کند، کارش محکوم است. حالا فرقی نمی‌کند چه کسی باشد. من گفتم هیچ کسی دلش برای مردم ایران نمی‌سوزد و خودمان باید دلمان به حال خودمان بسوزد.

وی ادامه داد:‌

متاسفانه در این چند روزه در فضای مجازی خیلی بی‌احترامی به من صورت گرفته است. من آدم سیاسی نبودم و فقط کشور و مردمم را دوست دارم. دوستانی که علیه من حرف می‌زنند و فحاشی می‌کنند، چرا آن زمانی که در اردوهای طولانی آسیب می‌دیدم و مصدوم می‌شدم یاد من نبودند؟ من فقط برای استعدادیابی به شهرهای مختلف می‌روم تا دینم را به این کشور ادا کنم، چون کشور برایم هزینه کرده است.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا تاکید کرد:‌

کسانی که این مسائل را به وجود آوردند، نه می‌خواهند ما پشت کشورمان باشیم و نه پشت مردم. آنها از من شناخت ندارند که این حرف‌ها را می‌زنند.

حدادی تاکید کرد:‌

هر کاری که کردم، برای مردم و کشورم بوده است. تاثیر این تحریم‌ها شاید بیشتر از خیلی مردم روی من بود چون نتوانستم اسپانسری جذب کنم و مسابقات زیادی را از دست دادم. چندین پیشنهاد خارجی از کشورهای مختلف داشتم اما به خاطر کشور و مردمم با تمام کمی‌ها و کاستی‌ها ماندم و ساختم تا پرچم ایران را بالا ببرم.

وی عنوان کرد:‌

اکثر این افراد که حرف‌هایی را علیه من می‌زنند، بیرون از ایران هستند و برخی افراد معلوم الحال هم در داخل آن را تکرار می‌کنند. آنها باید بدانند که فقط ورزشکاران هستند که می‌توانند پرچم ایران را در کشورهای دیگر به اهتزاز دربیاورند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: خدا راشکر می‌کنم به جام قهرمانی رسیدیم. دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و ناراحت بودیم که نتوانستیم جام را تقدیم مردم کنیم. از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم. همه زحمت کشیدند و همراه بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تقدیر از حمایت های صورت گرفته افزود: بابت تمام زحماتی که آقای مهدی تاج رییس فدراسیون، احسان اصولی رییس سازمان لیگ فوتسال و تک تک مدیران فدراسیون و حتی باشگاه‌ها کشیدند، تشکر می‌کنم. خوشحالم سیزدهمین قهرمانی ایران رقم خورد که من به نیت سیزده رجب و میلاد حضرت علی (ع) آن را می بینم و فکر کنم این بهترین هدیه‌ای بود که ما می‌توانستیم خدمت مردم تقدیم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره تاثیر کار تیمی در خلق این قهرمانی تاکید کرد: من هیچ موقع نقش خودم را کم و زیاد نمی‌کنم. همه ما یک تیم هستیم، هر کسی وظیفه خودش را دارد و من مسئولیت فنی تیم را دارم. مسیر خوبی بود و همه همراه بودیم.

او درباره زمان تمدید قراردادش تصریح کرد: پدیده‌های نوظهور و جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان، افغانستان و اوکراین به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که بگوید من برنده‌ام. برنامه‌ریزی می‌خواهد. در مورد قراردادم می‌گویم که من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم. اگر قهرمان نمی‌شدم، می‌رفتم خانه.

وی ادامه داد: با قهرمانی بازگشتم و باید با فدراسیون فوتبال به یک جمع بندی برسیم. وقتی بتوانیم بهترین باشیم، می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. باید شرایط خوب را نیز جلوی پایمان بگذارند، بازی دوستانه باید داشته باشیم. از ما تمرین و از بچه‌ها هم سختی و آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کیفیت جام ملت‌های آسیا یادآور شد: افغانستان که  بازیکنش در لیگ ایران بازی می‌کنند. خیلی خوشحالم که یک ایرانی توانسته تیم را بالا بیاورد. در سطح دنیا نیز همین طور است، شما قبلا اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان می‌آید هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. از طرف دیگر فرانسه ۲۰ روز پیش برزیل را سه بر دو شکست می‌دهد. همه تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند با قدرت و سرعت و نباید از این قافله جا بمانیم.

شمسایی گفت: ژاپن، قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف می‌شود. این نشان می دهد چقدر کیفیت تیم‌ها بهتر شده است چون دنبال بهترین ها می روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن