Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید ملانوری» روز چهارشنبه در نشست خبری برای تشریح گزارش جلسه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، افزود: در تجمعات سال گذشته تجمع‌کنندگان توانستند خواسته‌های خود را مطرح کنند و مسئولان مربوطه نیز حضور یافتند و این تجمعات با آرامش برگزار شد.

به گفته وی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب پذیرای تقاضای احزاب به منظور بررسی و صدور مجوز برای تجمعات و راهپیمایی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور در رابطه با مکان های تجمع اظهار داشت: با وجود تصویب نامه وزارت کشور برای تعیین مکان تجمع و رد آن از سوی دیوان عدالت، علاوه بر این در ماده ۱۱ تصویب نامه هیات وزیران مسئول امنیت تجمع‌ها بر عهده نیروی انتظامی است و طبق تبصره این ماده شورای تامین محل‌های مناسبی را برای تجمع باید تعیین کند و سعی شود تجمع‌ها در این محل برگزار شود.

ملانوری ادامه داد:‌ اما این تبصره نافی این نیست که در جای دیگر تجمع برگزار نشود چرا که در ادامه این تبصره آمده می‌توان در جای دیگر هم تجمع برگزار کرد.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه کمیسیون برای تسریع در صدور مجوزها به استانداری‌های سراسر کشور تفویض اختیار شد تا آنجا موضوع را بررسی و نظر خود را به کمیسیون اعلام کنند.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از بیانات اخیر رهبری، گفت: از بیانات گهربار و رهگشای مقام معظم رهبری در وقایع اخیر که در مدیریت مباحث و ادامه استقرار امنیت در کشور بسیار کمک کرده است قدردانی می‌کنم و همچنین قدردان حرکت‌های خودجوش مردم در  حمایت از بیانات رهبری، پشتیبانی از ولایت فقیه، حمایت از آرمان‌های انقلاب و اعلام انزجار از آشوب و آشوبگران هستم.

ادامه دارد...

برچسب‌ها وزارت کشور احزاب سیاسی خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور احزاب سیاسی خانه احزاب ایران وزارت کشور احزاب سیاسی خانه احزاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبوبه محمدزمانی، مدیر صدور مجوزهایِ سازمانِ نظامِ مهندسیِ کشاورزی در برنامه مناظره بالاتر شبکه خبر گفت: در ۵ سال گذشته، بیش از ۳۰ درصدِ درخواست متقاضیان کسب و کار‌های کشاورزی، به علت آنچه فاصله بهداشتی عنوان می‌شود، رد شده است.
زمانی افزود: براساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، این فاصله‌ها با هدفِ جذب سرمایه در بخشِ کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی بخش کشاورزی، تعدیل می‌شود.
فواصل بهداشتی متراژ معینی بین واحد‌های تولید محصولات کشاورزی است که گرفتن مجوز­ را برای برخی‌ها سخت‌تر کرده است.
دستورالعمل مربوط به این فواصل نخستین بار در سال ۱۳۵۰ تدوین شده شد، اما باز نگری آن اجرایی نشد.
علاوه بر  فواصل غیرضروری مجوز واحد‌های را کد هم یکی از موانع کسب و کار است.
البته طبق قانون در تولیدات روستایی فواصل بهداشتی اعمال نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد