Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مجوز تشکل‌های دانشجویی غیرفعال دانشگاه آزاد لغو می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد قربانی گلشن‌آبادی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی که در واحد مشهد برگزار شد، گفت: تشکلهایی که فعال نیستند، پروانه فعالیت آنها لغو می شود.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای برگزاری برنامه های سیاسی اسلامی و فرهنگی نداریم، خاطر نشان کرد: مدیران دانشگاهی باید طوری برنامه ریزی کنند تا تمامی برنامه های سیاسی و فرهنگی دانشگاه با محوریت دانشجویان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جریان های معاند نظام به لحاظ تئوریک از شعارهای سوسیالیستی، اهمیت دادن به ناسیونالیسم، فضای سایبری و ... استفاده می کنند تا برای جوانان و دانشجویان جذابیت داشته و آنها را به سمت خود جذب کنند.

دکتر مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در این جلسه بر فعال کردن تشکلهای دانشجویی در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: با توجه به دو واقعه 16 آذر (روز دانشجو) و انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیش رو داریم، ایجاد نشاط سیاسی فرهنگی و شور و شوق انتخاباتی در دانشجویان ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تشکل‌های سیاسی اسلامی مکانی برای مشق مدیریت است، چرا که باید نیروسازی و کادرسازی برای جامعه در دانشگاه صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی خواستار ارتباط قوی مدیران با دانشجویان و دبیران تشکل‌های سیاسی اسلامی شد و افزود: رؤسای دانشگاه‌ها باید برای رسیدن و دستیابی به دانشگاه تراز انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي منطقه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید