Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» با متهم کردن کمیسیون انتخابات افغانستان به عدم استقلال و تحت نفوذ بودن تیم انتخاباتی «دولت‌ساز» تصریح کرد که نتیجه کار این کمیسیون مشروعیت نخواهد داشت. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالله عبدالله» رهبر تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» بدون نام بردن از تیم انتخاباتی «دولت‌ساز» با انتشار پیامی در صفحه فیسبوکش نوشت: کمیسیون انتخابات به دستور یک تیم انتخاباتی عمل می‌کند، استقلال کمیسیون زیر سوال رفته و نتیجه کار آن‌ها نیز مشروعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله که روز گذشته تهدید کرده بود در صورت باطل نشدن آرای "تقلبی" تا 3 روز آینده دست به تظاهرات خواهد زد در این پیام نیز هشدار داد: اگر کمیسیون انتخابات به مسیر قانونی برنگردد، مسئولیت عواقب آن با کمیسیون و افرادی خواهد بود که کمیسیون را به مسیر خلاف قانون ترغیب کردند.

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی ادامه داد که از هر وسیله قانونی و صلح‌آمیز برای جلوگیری از ایجاد دولتی تقلبی استفاده خواهد نمود و تاکید کرد که خواسته وی از کمیسیون انتخابات مغایر با قانون و خلاف دستورالعمل‌های آن نیست.

عبدالله با اشاره به دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان نیز گفت: در سال 2014 عدهای با تقلب و تحت هر شرایطی آمدند و بر زندگی مردم حاکم شدند؛ آنان به این فکر نباشند که 2014 بار دیگر تکرار می‌شود.

تیم انتخاباتی عبدالله: اگر تا 3 روز دیگر آرای تقلبی باطل نشود تظاهرات می‌کنیمیادداشت| آغاز تحرکات برای آشوب پس از انتخابات افغانستان؛ تیم "غنی" چه در سر دارد؟تلاش شورای نامزدان ریاست جمهوری افغانستان برای برگزاری دوباره انتخابات

تیم ثبات و همگرایی مدعی است که حدود 300 هزار برگه رأی از مجموع آرای انتخابات تقلبی است و کمیسیون انتخابات باید این آرا را در روند بازشماری محسوب نکرده و تنها به آرای بیومتریک اعتبار داده شود.

انتهای پیام/.

R1447/P36446/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق