Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@19:17:06 GMT

طرز تهیه کیک کدو حلوایی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۲۱۰۹

طرز تهیه کیک کدو حلوایی

مواد لازم برای کیک کدو حلوایی:
تخم مرغ ۳ عدد
شکر ۱ لیوان
ماست پرچرب ۴ قاشق غذاخوری
روغن مایع ۱ لیوان
پوره کدو حلوایی ۱ لیوان
پودر هل کمی
آرد ۲ لیوان
بکینگ پودر دو قاشق مرباخوری

کیک کدو حلوایی:

برای درست کردن این کیک خوشمزه که می‌تواند ایده خوبی برای دورهمی‌های شب یلداتان باشد، ابتدا کدو حلوایی را خرد کنید بعد با پوست کن پوست بگیرید داخل تابه بگذارید کمی شکر بپاشید و ۱/۳ استکان آب بریزید در آن را بگذارید باحرارت کم بپزید بعد پوره کنید و پوره را کنار بگذارید تا سرد شود بعد تخم مرغ‌ها را با شکر هفت دقیقه هم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سپس ماست پرچرب بدون آب شیرین اضافه و هم بزنید سپس روغن مایع و پوره کدو حلوایی و کمی پودر هل اضافه کنید و هم بزنید بعد آرد را با بکینگ پودر سه بار الک کنید و به مواد در سه مرحله اضافه کنید و به اندازه‌ای که گلوله آرد نباشد با همزن دستی یا لیسک هم بزنید. یک قاشق آرد با دو قاشق روغن مایع مخلوط کنید با فرچه قالب را چرب کنید مایه کیک داخل قالب بریزید داخل فر گرم شده با ۱۸۰ درجه حدود ۴۰ دقیقه بگذارید.

طرز تهیه سس کاراملی دارچینی:

برای سس کاراملی دارچینی سه قاشق شکر روی حرارت بگذارید تا آب شود اصلا با قاشق هم نزنید بعد یک قاشق کره اضافه کنید و تند هم بزنید و بعد یک قاشق پوره کدو حلوایی یک قاشق چایخوری پودر دارچین و دو قاشق خامه با هم مخلوط کنید و به کارامل اضافه و هم بزنید سس کارامل دارچینی آماده است. اگر دارچین دوست نداشتید می‌توانید حذف کنید.   منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی کیک کیک کدو حلوایی کدو حلوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بدن خود حرف بزنید (فیلم)



منبع:پیج rahe_aseman444

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • با بدن خود حرف بزنید (فیلم)
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی