Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رئیس جمهوردر جمع مردم بستان آباد گفت:از وزیر راه و شهرسازی قول گرفتیم تا پایان سال آینده شاهد بهره برداری از قطار بستان آباد تا تبریز هم باشیم.
دکتر روحانی گفت:این مسیر یک مسیر مهمی است و با بهره برداری از آن امیدواریم شاهد تردد مسافری و باری در این مسیر که شاه راه است باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:یکی از کار‌های دولت ایجاد زیر ساخت‌ها ست و سایر کار‌ها بر عهده مردم است مانند کشاورزی تولید و غیره.
دکتر روحانی گفت:زیرساخت هایی، چون راه سازی، کشتیرانی، احداث راه آهن و ... در اختیار دولت است و امروزه خوشبختانه بخش‌های خصوصی نیز در این زمینه فعال شده اند.
وی گفت:از سال ۹۲ تا امروز ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های مختلف در بستان آباد اجرایی شده است که امروز این مسیر راه آهن نیزیکی از این طرح هاست.
رئیس جمهور گفت:بخاط حمایت شما مردم از انقلاب، نظام، رهبری و ایران عزیز قدردانی می‌کنم.
وی گفت:همیشه این مردم پیشتاز بوده اند و مردم کل کشور در حوادث اخیر با کمال زمان شناسی و هوشیاری به صحنه آمدند.
دکتر روحانی گفت:ما در همه حوادث باید درکنار هم باشیم چه در زلزله چه در کار‌های دیگر و بایکدیگر اتحاد و وفاق خود را در مقابل دشمنان حفظ کنیم.
وی افزود:در طرح‌های قبلی که دو ماه پیش در این استان افتتاح کردیم ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و امروز هم بعد از ظهر طرح‌های دیگری افتتاح خواهد شد.
د
ئکتر روحانی افزود:امیدواریم همیشه روز بهره برداری از طرح‌های خوب و خبر‌های خوش برای این ملت باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور سفراستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم