Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته بسیج نخستین گروه جهادی رسانه کشور در یزد آغاز به‌کار کرد. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

فرشاد براتی کهریزسنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با اشاره به آغاز به‌کار نخستین گروه جهادی رسانه کشور اظهار داشت: این گروه فعالیت‌های جهادی خود را به صورت کاملا تخصصی در حوزه رسانه انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رویکرد اصلی این گروه را در دو حوزه پوشش رسانه‌ای فعالیت اردوهای جهادی استان یزد و پوشش رسانه‌ای محرومیت‌های نقاط مختلف استان دانست و عنوان کرد: گروه‌های جهادی مختلفی که در طول سال در نقاط مختلف استان یزد به فعالیت می‌پردازند، خدمات بسیار گسترده‌ای به مردم ارائه می‌کنند که تاکنون آنچنان که باید و شاید با پوشش رسانه‌ای همراه نبوده است.

مسئول گروه جهادی شهدای رسانه استان یزد به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت توجه به فعالیت‌های گروه‌های جهادی اشاره کرد و ادامه داد: این گروه در راستای پوشش رسانه‌ای گروه‌های جهادی که در استان مشغول به‌فعالیت هستند تشکیل شده و از امروز به صورت گسترده، اخبار این گروه‌ها را پوشش می‌دهد.

براتی کهریزسنگی خاطرنشان کرد: موضوع دوم فعالیت‌های این گروه که بسیار مهم و ضروری هم هست، توجه به محرومیت‌ها و مشکلاتی است که در نقاط مختلف استان به ویژه شهرستان‌ها و نقاط محروم یزد با آن درگیر هستند.

100 واحد تولیدی راکد از خدمات جهادی بسیج مهندسین قم بهره‌مند شدندسردار فرجیان زاده: مسئولان برای کنترل قیمت ها قدم های جهادی و انقلابی بردارند + فیلم160 گروه جهادی زیر نظر بسیج سازندگی قم فعالیت می‌کنند

وی ادامه داد: اصحاب رسانه حاضر در این گروه اقدام به بررسی و گردآوری اطلاعات مرتبط با مشکلات موجود در نقاط مختلف استان کرده و با انتشار آن، علاوه بر اطلاع‌رسانی به مسئولان، تا حد توان پیگیر رفع این مشکلات به‌وسیله تولید گزارش‌های دیگر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری مجموعه سپاه الغدیر استان یزد، بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان اجرا شده گفت: در این گروه خبرنگاران و اصحاب رسانه متشکل از خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، پایگاه‌های خبری و نشریات مکتوب فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست فرمانداری مهریز گفت:بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب نه منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.


احمد آخوندی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.


فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.


دهقانیزاده افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام