Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه با فرمانداران استان افزود: شاید به دلیل محلی وطایفه ای بودن فضای لرستان، مدیران و مجریان انتخاباتی تعلقات خاطری داشته باشند که دخالت آن با امر انتخابات، ناپسند و ممنوع است.

وی اظهار داشت: دوستی شما با کاندیدا جرم نیست اما محدوده این دوستی نباید وارد انتخابات شود که این هنر بزرگ برگزارکنندگان، در استانی همچون لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری مطلوب ستاد انتخابات استان،هیات نظارت و دستگاه امنیتی و نظارتی تصریح کرد: چنانچه به این نتیجه برسیم فردی در انتخابات تخلف می کند و یا جهتگیری به سمت فرد خاصی دارد تحمل نخواهیم کرد و بدون شک آبروی خود را به پای یک فرد هدر نمی دهیم.

استاندار لرستان گفت: فرمانداران و بخشداران باید ارتباط منطقی با نمایندگان کنونی مجلس داشته باشند همانند سایر نامزدهای احتمالی با آنان برخورد کنند.

خادمی تاکید کرد:‌ به گزارش هایی که در این رابطه دریافت شود با جدیت رسیدگی خواهد شد چراکه اصل را صحت این گزارش ها می دانیم و باید خلاف آن ثابت شود.

رقابت انتخاباتی در لرستان بالا است

استاندار لرستان با بیان اینکه انتخابات، حادثه سیاسی مهم امسال است اضافه کرد: به نظر می رسد به لحاظ رقابت مشکلی در لرستان نخواهیم داشت چراکه برآوردهای اولیه نشان می دهد عده زیادی کاندیدا می شوند و امیدواریم در ادامه نیز فرصت برای رقابت منصفانه فراهم شود.

خادمی تصریح کرد: امیدواریم با رعایت قانون، شرایط برای موفقیت نمایندگان در تراز جمهوری اسلامی و فارغ از برخی سلایق جناحی و شخصی ایجاد و در نهایت رقابت سالمی برقرار شود.

مشارکت مردم لرستان در به امید جذب اعتبارات ملی

وی در خصوص مشارکت مردم لرستان در انتخابات گفت:‌ مردم استان به انقلاب  و نظام علاقه مند هستند و بر خلاف برخی استان ها،همچنان معتقدند  دولت و نظام متولی اصلی توسعه است  بنابراین تلاش می کنند با انتخاب نمایندگان توانمند، سهم بیشتری از اعتبارات ملی را جذب نمایند.

وی با بیان اینکه لرستانی ها شرکت در انتخابات را تکلیف می دانند ادامه داد:‌ مشارکت گسترده در این رویداد نشان دهنده  شناخت مردم از نیازهایشان است چراکه می دانند با ورود افراد مستعد و قوی به مجلس، کمک ها برای توسعه استان بیشتر می شود.

خادمی با بیان اینکه لرستان مشکل حاد امنیتی در انتخابات ندارد افزود: مردم لرستان می دانند مناطق کمتر توسعه یافته نیازمند جذب منابع از مرکز هستند و مسئوولان قوی تر می توانند منابع بهتر و بیشتری جذب کنند.

سلامت انتخابات، مهمترین وظیفه/ از مدیران متخلف نمی گذریم

استاندار لرستان همچنین گفت:‌سلامت انتخابات مهمترین وظیفه ذاتی ما است و گذشته نشان داده شاید تخلفات و تقلبات کوچکی وجود داشته باشد اما بررسی های دقیق مشخص کرده که  این موارد بر سلامت انتخابات تاثیرنداشته است.

خادمی با بیان اینکه به طور میانگین، سالانه یک انتخابات در کشور برگزار شده ادامه داد:  تجربه کافی برای این مهم حاصل شده و کار سختی برای دولت و نظام نیست اما به هرحال باید تلاش کنیم مشکلات کوچک نیز حذف شوند.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی استانها به دلیل مشکلات جزئی، برجستگی منفی پیدا کرده اند و لرستان ممکن است در برخی شهرستانها دارای مواردی بوده باشد که امسال باید این نقاط به اصطلاح قرمز یا خاکستری را حذف کنیم.

وی گفت: اصلی ترین لوازم و مقدمات این امر، بی طرفی افرادی است که در انتخابات نقش دارند وباید به مردم اطمینان داد در حرف و عمل، خواستار سلامت انتخاباتی هستیم.

وی تاکید کرد: تمامی این مقدمات به عهده دولت نیست بلکه همه ارکانی که درگیر انتخابات می شوند باید این قاعده را دنبال واجرا کنند.

استاندار لرستان اظهار داشت: چنانچه بخشدار، فرماندار و مدیرکل دولتی بخواهد در رای مردم خلل وخدشه وارد کند به راحتی از وی نادیده نمی گیریم بنابراین باید از مواضع اتهام دوری کنید.

خادمی گفت: بیان ورفتار مجریان انتخابات باید به نحوی باشد که در معرض اتهام قرار نگیرند، و روشنگری کنند که نقشی در تعیین سرنوشت انتخابات ندارند و ابزار مهم این امر، داشتن قانون و اجرای آن است.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

برچسب‌ها استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان