Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی عنایت اله ملکی تبار گفت: مراسم افتتاح چهارمین اداره کل منطقه ای نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه شش شامل استانهای کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان در کرمان با حضور روسای دانشگاه آزاد اسلامی استانهای کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان امروز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه ریاست واحد دانشگاهی کرمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیش ازاین به صورت غیرمتمرکز و از طریق ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استانها انجام می شد، گفت: براساس مصوبه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی، ساختار این مرکز به صورت منطقه ای شده و واحدهای نظارت مالی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از ادارات زیر مجموعه هر اداره کل منطقه ای خواهد بود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: افتتاح چهارمین اداره کل منطقه ای در راستای سیاست های جدید مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه بوده که به منظور بهبود و کیفیت بخشی به فعالیت واحدها با برون سپاری اختیارات معاونت های این مرکز به مناطق، موجب رفع نقاط ضعف و باعث تقویت عملکرد واحدهای دانشگاهی سراسر کشور می شود.

انتهای پیام/

341 / 167 ملکی تبار افتتاح چهارمین اداره کل منطقه ای نظارت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت