Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@01:34:37 GMT

نمایش«گرگ‌ها در آشپزخانه» به صحنه میرود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۲۵۹۶

نمایش«گرگ‌ها در آشپزخانه» به صحنه میرود


به گزارش صدای ایران -به نقل از روابط عمومی؛ نمایش«گرگ ها در آشپزخانه» بر اساس طرحی از مجتبی تهال و به کارگردانی آرمان شیرالی نژاد  از ١٠ آذر ماه ساعت21  در تماشاخانه سپند سالن شماره دو روی صحنه می رود.  
این نمایش درباره گروهی است که می‌خواهند دو نفر را به قتل برسانند و فردی می‌خواهد جلوی آنها را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مجتبی بیات، آرین حیدری، شهریار فرد، محمد حسین ثمری، ساناز باقری، ساجده حمیدی، سعید صادقی، حسام صباغیان، ماهور جباری، احمد احمدی، ریحانه معصومی و محمد جواد زمانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.    
به نوشته ایسنا سایر عوامل این نمایش عبارتند از:مدیر پروژه: امیر شریعت، برنامه ریز و دستیار کارگردان: ساناز باقری، منشی صحنه: پریسا بلبل آبادی، طراح گرافیک: مهدی طالقانی، طراح صحنه و لباس: نسیم ملکی، طراح گریم: افسانه خلفی، طراح آواز و موسیق:فراز بخشگویی،مشاور رسانه ای: فاطمه کشمیری،روابط عمومی: مریم رودبارانی.  
پیش‌فروش اینترنتی بلیت این نمایش از طریق سایت تیوال امکان پذیر است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سینما فیلم جشنواره صحنه کارگردانی عکاسی بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»