Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:16:54 GMT

آعاز ساخت جلوه‌های ویژه بصری «مجبوریم»

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۲۶۳۳

آعاز ساخت جلوه‌های ویژه بصری «مجبوریم»

فرید ناظر فصیحی ساخت جلوه‌های ویژه بصری «مجبوریم» درمیشیان را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، فرید ناظر فصیحی پیش از این با طراحی جلوه‌های ویژه فیلم‌های «چهار راه استانبول» برنده سیمرغ بلورین و برنده تندیس جایزه خانه سینما شده است.  

«مجبوریم» پنجمین فیلم رضا درمیشیان پس از فیلم‌های «بغض»،«عصبانی نیستم!» ، «لانتوری» و فیلم به نمایش در نیامده «یواشکی» است که قرار است در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

«مجبوریم» پربازیگرترین و پر لوکیشن ترین فیلم درمیشیان است که فیلمبرداری آن در سه ماه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمدهای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است.

نکته جالب توجه این فیلم پر بازیگر حضور نسل های مختلف بازیگران زن در «مجبوریم» است. ژاله علو، فاطمه معتمدآریا، نگارجواهریان و پردیس احمدیه نسل های مختلف بازیگران زن این فیلم را تشکیل می‌دهند. «مجبوریم» به سرمایه‌گذاری و تهیه کنندگی رضا درمیشیان تولید شده است.
بازیگران: فاطمه معتمدآریا،نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا ، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده ، بابک کریمی ، همایون ارشادی ، پریوش نظریه ، رضا بهبودی ، احمد حامد، مریم بوبانی، راموناه شاه، هوشنگ قوانلو ، مسیح کاظمی ، سپیده علی محمدی ، غزل شجاعی ، خورشید چراغی پور، مهدی نصرتی، رویا بختیاری، محمد رضا مالکی، محمد حیدری، نسیم جمشیدی، محسن خوئینی ها، حامد رحیمی نصر، حسین مسلمی، سیامک ادیب، یگانه ظرافتی ، نازی خاتمی ، شراره رنجبر ، یاسمین پازوکی ، حسام زارع مقدم ، مهناز کرباس چیان، حیدر طلوعی نیا ، سید داود مرتضوی ، سهیل قناعتی، فرهاد ریش سفیدی ، سعید اکبری ، علی بلوردی و... با حضور: ژاله علو.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا درمیشیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم

بارش باران موجب لطافت هوا می‌شود. یکی از زیبایی های باران پدیده رنگین کمان است که اغلب بلافاصله پس از بارش ها رخ نمایی می کند و چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری را به نمایش گذاشت.

منبع: حیدری - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهر زیرآب + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید