Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@09:01:42 GMT

ظریف: با نماینده طالبان ملاقات کردم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۲۷۲۵

ظریف: با نماینده طالبان ملاقات کردم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیظ از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تایید خبر سفر هیئت سیاسی گروه طالبان به تهران و دیدار با وی اظهار داشت: برای استقرار صلح در افغانستان با همه گروه‌های مختلف افغانی دیدار می‌کنیم و سفر اخیر نیز در همین راستا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، روز گذشته ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در حساب کاربری خود در توئیتر خبر از سفر معاون سیاسی این گروه به تهران و ملاقات با وزیر امور خارجه و تنی چند از مقام‌های بلندپایه کشورمان خبر داد.

وی در توئیتر خود نوشت: سفر ملابرادر آخوند به تهران به منظور روابط حسنه بین دو کشور، حل مشکلات مهاجرین افغان مقیم ایران و تامین روابط مثبت در آینده انجام یافته است.

سخنگوی طالبان ادامه داد: در این دیدار مقام‌های ایرانی برای حفظ روابط بهتر با مردم افغانستان ابراز امیدواری کردند.

کد خبر 4782547 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد ظریف طالبان هیئت دولت مجلس شورای اسلامی حسن روحانی قیمت بنزین هیئت دولت انقلاب اسلامی ایران لایحه تجارت ارتش جمهوری اسلامی ایران بنزین شورای نگهبان علی لاریجانی ایران اسدالله عباسی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد

صفحه ارگ با نشر خبرنامه ای گفت مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء با عبدالظاهر قدیر، معاون ولسی جرگه و نماینده مردم ننگرهار در اداره پیشین در دفتر کاری اش در قصر سپیدار دیدار کرد.

حاجی عبدالظاهر قدیر تأمين امنیت سراسری از سوی حکومت سرپرست را مورد تقدیر قرار داد. 

حاجی عبدالظاهر قدیر پیشنهادات خویش را با معاون سیاسی ریاست الوزراء مطرح ساخت و بر وحدت میان افغانستانی ها و تقویت همکاری میان حکومت و‌ ملت تأکید ورزید.

از سویی هم مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت که حکومت سرپرست مسئولیت حفاظت از حرمت و عزت تمام افغانستانی ها را دارد و زندگی تمام افغانستانی ها در افغانستان مصئون می باشد.

مولوی عبدالکبیر از تمام افغانستانی های مقیم خارج خواست که به کشور برگردند و در وطن خود زندگی با عزت نمایند.

معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت که دروازه کشور به روی تمام افغانستانی ها باز می باشد و از مشورت ها و پیشنهادات هموطنان استقبال می‌کنند.

پیش از این در آبانماه سال گذشته سخنگوی کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغانستان گفته بود: «۶۸۰ نفر از کشورهای مختلف به افغانستان بازگشته‌اند».

وی تصریح کرد در میان افراد بازگشته به افغانستان مقامات حکومت پیشین در سطح وزرا، معاونان و مقاماتی از ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • طالبان: خانه تجارت قزاقستان گامی در توسعه روابط تجاری است
  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی