Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:06:02 GMT

فیلم/ اخراج همزمان ۲ بازیکن کلوب بروژ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۲۷۳۴

‍‍‍‍‍‍

دیاتا گلزن بروژ به گالاتاسرای بدلیل درآوردن پیراهنش پس از گل با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و کلینتون ماتا هم بدلیل آسیب زدن به پرچم کرنر در شادی بعد از گل با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

دریافت 28 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال اخراج بازیکن کلوب بروژ گالاتاسرای لیگ قهرمانان اروپا داور کارت قرمز فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمال کامیابی‌نیا پس از شکست ذوب‌آهن برابر استقلال اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم، تیم ما لحظه‌ها را از دست داد و بازی را واگذار کردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم.  

وی در مورد درگیری امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن گفت: فیلم این حرکت درآمده است. واقعاً حرکت زشتی است و فکر می‌کنم مدیران و مربیان و سرمربی استقلال این حرکت را تأیید نمی‌کنند. حامدی‌فر ۲۰ یا ۲۲ سال دارد و به خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید وارد شود و تصمیماتی بگیرد که بازیکن به خودش اجازه ندهد چنین حرکتی را انجام دهد. کمیته انضباطی حکمی دهد که جلوی تنش را بگیرد، چون این تنش‌ها وارد سکو‌ها می‌شود.  

هافبک تیم ذوب‌آهن افزود: در مورد داوری هم درست است می‌گویند بازیکنان در مورد داوری صحبت نکنند ولی صحنه روزبه چشمی را نگاه کنید. او حداقل سه بار باید در این بازی اخراج می‌شد. آقای ناظمی داور این بازی در بازی با هوادار خطای مشابه را به من کارت زرد داد. به هر حال در هفته‌های آخر باید بازیکنان و مربیان تمرکز کنند. من فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. تیمی نمی‌تواند بازی خودش را ببرد و به تیم ما حرف می‌زند. ببینید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند و بیانیه نمی‌دهد. بالاخره یک جا یاد بگیرید و ذوب‌آهن را الگوی خودتان قرار دهید.  

فیلم کامل صحبت‌های کامیابی‌نیا را در ادامه ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت