Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا این قرارداد صرفا برای بالا بردن درآمد اسپورتینگ از فروش کاپیتانش باشد. بعید است برونو فرناندز را فصل بعد هم در پرتغال ببینیم.

طرفداری - برونو فرناندز، گزینه نقل و انتقالاتی رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام قراردادش با اسپورتینگ لیسبون پرتغال را تا سال 2023 تمدید کرد.

به گزارش سایت رسمی اسپورتینگ لیسبون، کاپیتان 25 ساله و ملی پوش باشگاه، پس از تمدید قراردادش گفت:

لحظه افتخارآمیزی برای من است و نشان می‌دهد کارم مورد قبول و احترام واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمدید نشان می‌دهد کارم را به خوبی انجام می‌دهم. همواره تمام توانم را به کار گرفتم تا بهترین عملکرد را برای باشگاهم داشته باشم. این تمدید به خاطر عملکرد درون زمین من است ولی همزمان عشق و علاقه من به اسپورتینگ را نشان داد که به پوشیدن پیراهنش افتخار می‌کنم. بودن در این باشگاه برای من همواره مایه افتخار خواهد بود. هنوز می‌توان انتظار اتفاقات بهتری داشت. قول می‌دهم با همان تعهد سابق به کارم ادامه دهم تا لحظات غرور آمیز بیشتری برای اسپورتینگ رقم بزنیم. 

گفتنی است با این تمدید، بند آزادسازی قرارداد برونو فرناندز از 65 به 85 میلیون پوند افزایش یافت. فرناندز در فصل جاری تاکنون 9 بار گلزنی کرده است. او فصل پیش به عنوان یک هافبک، 31 گل زده بود!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24

پارما با کسب عنوان قهرمانی به سری آ بازگشت.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 سری بی ایتالیا، قهرمانی پارما در این رقابت ها مسجل شد. پارما تحت هدایت فابیو پکیا هفته گذشته بازگشت خود به سری آ را قطعی کرده بود.

رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد

 پارما دیشب در جریان دیداری از هفته ۳۷ سری بی در زمین کرمونزه به تساوی ۱-۱ رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان کومو و ونتزیا خواهد بود. تیم دوم به صورت مستقیم جواز صعود به سری آ را کسب می کند. گفتنی است برای اولین بار طی ۲۸ فصل حضور پارما در سری بی است که آنها موفق به قهرمانی در این رقابت ها می شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید