Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@06:00:23 GMT

همچنان خود را مدعی صعود به لیگ یک می‌دانیم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۲۸۱۹

همچنان خود را مدعی صعود به لیگ یک می‌دانیم

البرز- کاپیتان تیم فوتبال شهدای رزکان البرز گفت: دیدار سختی مقابل شهدای بابلسر خواهیم داشت و از آنجا که همچنان خود را مدعی صعود به لیگ یک می دانیم برای کسب ۳ امتیاز به بابلسر می رویم.

بهنام عسگرخانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: کادرفنی و بازیکنان شهدای رزکان به صورت یک دل و متحد برای رسیدن به لیگ یک تلاش می کنند و امیدواریم در پایان فصل بتوانیم نماینده شایسته ای برای شهر کرج باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار معوقه نماینده البرز مقابل شهرداری ماهشهر گفت: پس از بازی با شهدای بابلسر باید به ماهشهر سفر کنیم و در دیداری دشوار به مصاف شهرداری این شهر برویم که پیروزی در این دو دیدار می تواند ما را به جمع مدعیان بازگرداند.

مدافع تیم شهدای رزکان البرز در پایان ضمن درخواست از هواداران گفت: بدون شک تیم ما فوتبال زیبایی ارائه می دهد اما متأسفانه با بدشانسی تعدادی از توپ های ما تا این لحظه وارد دروازه نشده اما این نحوه بازی گویای این است که شهدای رزکان روز به روز بهتر می شود و با حمایت هواداران کرجی خودمان تلاش می کنیم که خاطرات خوبی را برجای بگذاریم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهدای رزکان البرز لیگ دو کشور فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های هوادار و مس سونگون امروز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند.   قضاوت این مسابقه را شاهین یزدانی با کمک‌های علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی نژاد برعهده داشتند.   هوادار در این دیدار ابتدا با گل‌های داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳ و بابک مرادی در دقیقه ۲۰، ۲ بر صفر جلو افتاد. در دقیقه ۳۰ مس سونگون با گل به خودی صائب محمدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید.   در نیمه دوم، در دقیقه ۷۶ محمدعلی عبداللهی دروازه مس را باز کرد تا هوادار سه بر یک جلو بیافتد.   در نهایت هوادار با نتیجه ۳ بر یک مس سونگون را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.   در دیگر دیدار امروز دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.   در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.   در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.   گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیگر خبرها

  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان