Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریو فردیناند می‌گوید علت اصلی اخراج مورینیو از منچستریونایتد این بوده که آقای خاص در این باشگاه به شدت بداخلاق و بوده و روحیه منفی‌ داشته.

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گوید علت اخراج فصل گذشته ژوزه مورینیو از این باشگاه در واقع اخلاق بد، غرغرو بودن و روحیه به شدت منفی او بوده که در نهایت بازیکنان را به شورش واداشته و مدیریت باشگاه را به این نتیجه رسانده که همکاری‌شان را با او قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مورینیو در سال 2016 به عنوان جانشین لوئیس فن‌خال به یونایتد رفت و سکان هدایت شیاطین سرخ را به دست گرفت. یونایتد در اولین فصل حضور کامل مورینیو در جام اتحادیه و لیگ اروپا به قهرمانی رسید اما در لیگ برتر مقامی بهتر از ششمی بدست نیاورد تا انتقادها از مورینیو آغاز شود. مورینیو فصل بعد نایب قهرمان لیگ برتر شد ولی فصل گذشته نتایج ضعیف متعدد باعث شد در ماه دسامبر سرانجام کاسه صبر یونایتد لبریز شده و او را اخراج کند.

 

 

ریو فردیناند می‌گوید علت اصلی اخراج مورینیو در یونایتد بداخلاقی‌های او در این تیم بوده. این مدافع سابق یونایتد گفت:" مورینیو با هم بداخلاقی می‌کرد. من اولین بار که او را دیدم مربی چلسی بود و باور کنید آنقدر از او خوشم آمده بود که همیشه صحبتهایش در کنفرانس‌های مطبوعاتی را تماشا می‌کردم و لذت می‌بردم. اما بعد ناگهان از وقتی او به یونایتد آمد همه آن خصلتهای خوب و خوش‌اخلاقی‌ها تبدیل شد به یک آدم بداخلاق، عصبانی و غرغرو".

 

اسطوره یونایتد در ادامه گفت:" بازیکنان همیشه از کاریزمای سرمربی‌شان بهره می‌گیرند تا خودشان را در مقابل افکار عمومی مطرح کنند ولی زبان بدن مورینیو آنقدر واضح بود که از بازیکنانش عصبانی است و آنها را اصلا قبول ندارد که همه فوتبالیست‌های یونایتد به تدریج علیه او شدند و آخر سر در رختکن یک گروه منسجم بر ضد مورینیو بوجود آمده بود".

 

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی) تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود

ستاره اسپانیایی سابق یونایتد عقیده دارد مشکل مارکوس رشفورد در این فصل روحی روانی است و این بازیکن در یورو خودش را اثبات خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فصل برای منچستریونایتد بسیار بد سپری شد و تنها امید اریک تن‌هاخ در این فصل قهرمانی در جام حذفی است. این تیم به دیدار نهایی راه یافته و باید در ورزشگاه ومبلی به مصاف منچسترسیتی برود. فرهنگ و ذهنیت باشگاه در این فصل بارها زیر سوال رفته و اتفاقات خارج از زمین مانع پیشرفت تیم شده است. تنها نقطه مثبت در یونایتد حضور برونو فرناندز است که هر بازی ارزش‌هایش را به‌خوبی نشان می‌دهد.

به نوشته پایگاه اینترنتی manchestereveningnews، خوان ماتا با تمجید از این بازیکن پرتغالی گفت:‌ از نظر من فرناندس فرمانده میانه زمین است. باید به همه بازیکنان جوان یونایتد بگویم که به او نگاه کنند. برونو خیلی برای باشگاه مهم است و در سال‌های اخیر تلاش بسیاری کرده و به نظرم شایسته ستایش است. برونو یک نمونه عالی برای همه بازیکنان است و فرهنگ یونایتد باید حول چنین بازیکنی ایجاد شود. بازیکنان جوانی که اکنون برای تیم بازی می‌کنند یعنی آلخاندرو گارناچو،  کوبی ماینو و راسموس هویلوند باید از این بازیکن درس بگیرند. برونو همیشه با نگرش درست در ترکیب تیم حضور دارد. بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می‌کند باید این طور باشد.

یکی دیگر از دلایل افت یونایتد در این فصل، شرایط مارکوس رشفورد بوده است. خوان ماتا در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره این بازیکن گفت: همه ما پتانسیل رشفورد را می‌دانیم و می‌دانیم که وقتی از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشد چقدر می‌تواند برای تیم مفید باشد. باشگاه متوجه است که چه بازیکن بزرگی دارد. او این را در گذشته ثابت کرده ولی در این فصل رشفورد مشکل روحی داشته و این مسئله روی سطح بازی او تاثیر بدی داشته است. فکر می‌کنم او در یورو ۲۰۲۴ بتواند خودش را بار دیگر اثبات کند. امیدوارم او بتواند عملکرد خوبی در یورو داشته باشد.

خوان ماتا در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ در ۲۸۵ بازی ۵۱ گل و ۴۳ پاس گل برای یونایتد به ثبت رساند و جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا را بالای سر برد. او با قراردادی ۳۷ میلیون پوندی از چلسی به یونایتد پیوست و پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد.

منچستریونایتد امروز و در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر در خانه به دیدار برنلی می‌رود. یونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر ایستاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی