Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل،‌ علیرضا عمو عابدینی در اولین جلسه شورای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان اردبیل گفت: فعالیت ها و برنامه ریزی‌ها در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تمرکز زدایی شده و به استان‌ها واگذار خواهد شد تا استان‌ها استقلال بیشتری داشته باشند.

وی علت حضور خود در اردبیل را شرکت در اولین شورای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اردبیل و تبیین سیاست ها، اهداف و برنامه های راهبردی جدید باشگاه اعلام کرد و افزود: در این جلسات که به صورت ماهانه در استان برگزار خواهد شد مشکلات موجود بررسی و راهکارهای مناسب ارائه شده و برنامه های پیش‌رو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمو عابدینی اضافه کرد: سیاست‌های کلی باشگاه از تسهیلات گرایی به فعالیت محوری تغییر پیدا کرده است. به همین دلیل کلیه مسابقات و رویدادهای باشگاه با شعار از ایده تا عمل در سه سطح درون واحدی، استانی و ملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تغییرات عمده در آیین نامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان افزود: بر اساس آیین نامه جدید نحوه عضوگیری در باشگاه کیفیی‌تر شده و خدمات و تسهیلات ارائه شده نیز هدفمندتر خواهد بود.

مدیر کل مسابقات و رویدادهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مدیریت قوی، هیئت علمی مجرب و پشتکار کارکنان در کنار زیرساخت‌های مناسب باعث شده است که واحد اردبیل یکی از قطبها ها در زمینه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی کشور باشد. آن چیزی که در این بخش برای ما مهم بوده خاستگاه تعدادی از این شرکت ها و مراکز رشد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است و این امر جایگاه مهم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را نشان می دهد.

عمو عابدینی با اشاره به اینکه اردبیل در طول تاریخ جایگاه بزرگان بوده است تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به واسطه عقبه ای که دارد به عنوان متولی مسابقات ملی گیاهان دارویی و فناوری نانو در کشاورزی و گیاهان دارویی انتخاب شده است که انشالله اولین فراخوان آن در بهمن ماه 98 منتشر خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: انتظار داریم بر اساس آیین‌نامه جدید در نحوه برگزاری رویداد ها، شکل گیری انجمن ها و ارائه خدمات، حمایتها بیش از پیش شود و امیدواریم با برگزاری برنامه هایی که ذکر شد همکاران ما پتانسیل و توانمندی خود را شناسایی کرده و باعث شوند اردبیل جایگاه خود را در صنعت و پژوهش کشور پیدا کند.

انتهای پیام /

203 / 167 عمو عابدینی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد مرکز رشد اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باشگاه پژوهشگران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد مرکز رشد اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باشگاه پژوهشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل