Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@13:39:46 GMT

هویت ایرانی تفکر بسیجی است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۱۹۸

هویت ایرانی تفکر بسیجی است

آغاز چله دوم انقلاب براساس تحلیل عالمانه سکاندار فهیم و بصیر انقلاب زمانی می‌تواند با استفاده از تجربه‌های تلخ و شیرین چله اول با موفقیت‌های شایان قابل انتظار باشدکه با استفاده بیشتر از نیروی جوان و تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی قرین گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اعتقاد به مردم در اندیشه انقلاب اسلامی، راهبردی و از عمق باور و اعتقاد و اعتماد به مردم و فطرت پاک و الهی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنیانگذار انقلاب اسلامی از اوائل دهه چهل سربازان دهه پنجاه و شصت خود را نوزدان داخل گهواره‌ها ذکر کرده بود و با پروراندن این نسل و اعتماد به آنان، نظام اسلامی را نیز با محوریت مردم و جمهوری پایه‌گذاری کرد و در تمام تاروپود این نظام برای مردم نقش و تاثیر قائل شد و بدلیل همین اعتقاد و اعتماد،‌ مردم بویژه جوانان به آنچه که آن پیر مراد گفت عمل کردند و با تأسی به ولی‌فقیه زمان خود، همچنان بر میثاق خود با نظام اسلامی ماندند و در تمام بزنگاه‌ها از انقلاب اسلامی خود دفاع کرده و برای آن از بذل هیچ چیزی مضایقه نمی‌کنند.

نتیجه باور اسلامی امامین انقلاب به مردم، که در قالب تشکیل "بسیج" به تبلور رسید، پیروزی نظام اسلامی بر چهارده انواع توطئه‌ها و دسائس دنیای استکباری و نظام سلطه جهانی، همچنین تحقق تدریجی آرزوی بلند امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین در سراسر جهان به منظور تشکیل حکومت جهانی اسلام است.

امروزه همه صاحب‌نظران و نظریه‌پردازان روابط بین‌الملل معتقدند آنچه که موجب سرفرازی و برتری استراتژیک ایران در سطح منطقه و جهان شد، پشتیبانی هوشیارانه ملت 80 میلیونی از نظام و حکومت خود با تمام وجود است.

امنیت استثنایی جمهوری اسلامی ایران و موفقیت‌های برجسته آن در همه زمینه‌ها رابطه مستقیمی با حضور حماسی مردم ایران در صحنه دفاع از نظام و حکومت خود دارد که موجب حیرت حتی مردم‌محورترین حکومت‌های مدعی مردم‌سالاری جهان شده است.

بحران‌ستیزی بسیجیان در بروز حوادث غیرمترقبه، از ظهور سیمای وحشتناک تصاویری از حوادث جلوگیری می‌کند و این حضور در دقائق نخست تا پایان آثار تألم، مرهمی است به دل و زندگی داغدیدگان.

آغاز چله دوم انقلاب براساس تحلیل عالمانه سکاندار فهیم و بصیر انقلاب زمانی می‌تواند با استفاده از تجربه‌های تلخ و شیرین چله اول با موفقیت‌های شایان قابل انتظار باشدکه با استفاده بیشتر از نیروی جوان و تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی قرین گردد.

برای حفظ و گسترش تفکر و روحیه بسیجی، که وظیفه نخست دولتمردان در هر دوره و زمانی است، باید همه توش و توان کشور به پای کار آیند و ضریب موفقیت دولتمردها باید با این شاخص ارزیابی شود؛ چراکه بهترین انگیزه دینی و الهی، تخصص و دلسوزی، تلاش شبانه‌روزی و مسئولیت‌پذیری را می‌توان در تشکیلات بسیج سراغ آورد همچنانکه پروژه‌های ملی و عمده کشور با کمترین هزینه و بالاترین سطح کارآمدی را تاکنون بسیج و جوانان پرانرژی و ولایی کشور بانجام رسانده و بیشترین خدمت به دولت‌ها به‌خصوص دولت اقای روحانی را نیروهای بی‌ادعای بسیج انجام داده‌اند.

هفته بسیج بر همه بسیجیان دلاور این سرزمین توحیدی و امام زمانی(عج‌الله) مبارک‌ باد.

محمداسماعیل امام‌زاده

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد

ایسنا/ایلام فرمانده دوران دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه این استان ۵۷ شهید معلم تقدیم نظام کرده است، گفت: جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد که جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند.

سردار «اله‌نور نوراللهی» ‌در برنامه گرامیداشت شهدای معلم استان ایلام در حسینیه حضرت زینب (س) اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان ما به این مراسم شهدایی بیشتر نیاز دارد، اگر احساسات جوانان به خوبی هدایت شوند، خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای کشور ما است، خاطرنشان کرد: این تاریخ درخشان وقتی مورد بررسی قرار گیرد، نقش جوانان و نوجوانان پررنگ است.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های ایلام و کردستان گفت: دفاع مقدس طلایی‌ترین تکیه کشور است، جوانان و نوجوانان و معلمان در میدان ایثار در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

سردار نوراللهی افزود: از ۲۱۰ هزار شهید دفاع مقدس بیش از ۴۰ درصد در سنین ۱۶ تا ۲۰ سال است. در واقع جوانان و نوجوانان این آمار درخشان را به خود اختصاص داده اند، چهره ۳۶ هزار دانش‌آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نیز در این آمار می‌درخشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند انسان‌های پخته است، نوجوان و جوان ما سرمایه هستند و این مسأله را در دفاع مقدس ثابت کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شعارهای دروغین سعی در متلاشی کردن نظام خانواده و به خصوص بانوان جامعه ما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است