Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بلیت‌فروشی کنسرت «شهر خاموش» با حضور کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور اوایل هفته آینده آغاز می‌شود. کیهان کلهر قصد دارد کنسرت «شهر خاموش» را از هفتم دی ۱۳۹۸ در تالار وحدت به صحنه ببرد.

قرار بود بلیت‌فروشی این کنسرت هفته گذشته آغاز شود اما این اتفاق به علت محدودیت در اینترنت سراسری کشور در تاریخ اعلام شده رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون قرار است از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ بلیت‌فروشی این کنسرت در سامانه تیوال آغاز شود.

در کنسرت «شهر خاموش» کوارتت مینیاتور، کیهان کلهر را همراهی می‌کند. این در حالی است که کیهان کلهر در فروردین و خرداد امسال هم کنسرت «شهر خاموش» را در تهران به صحنه برد. ضمن اینکه ساری، اصفهان، رشت، شیراز، همدان، کرمانشاه و سنندج شهرستان‌هایی بودند که در سال جاری میزبان کنسرت «شهر خاموش» شدند.
 

کد خبر 4782604 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیهان کلهر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی تئاتر ایران موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه پوستر خانه سینما موسیقی پاپ جشنواره فیلم رشد تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز