Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم از آزادی بیشتر دانشجویان بازداشتی در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم پرونده دانشجویان متخلف حتی المقدور به دانشگاه منتقل شده و در کمیته انضباطی رسیدگی شود.

قدس آنلاین: منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران درباره وضعیت دانشجویانی که در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر بازداشت شده‌اند، با بیان اینکه طبق گزارش‌های موجود اغلب این دانشجویان آزاد شدهاند، گفت: در تلاش هستیم که پرونده دانشجویانی که تخلفات آن‌ها به لحاظ قوانین کشور مانعی ندارد به داخل دانشگاه‌ها منتقل و پرونده آن‌ها در درون دانشگاه و در کمیته‌های انضباطی مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشجویان خارج از دانشگاه بازداشت شده‌اند و اغلب آنان آزاد شده‌اند، امیدواریم تخلف سنگینی مرتکب نشده باشند.

غلامی در پاسخ به این سئوال که آیا در این ارتباط دیداری با رئیس قوه قضاییه خواهید داشت یا خیر، گفت: در صورت لزوم حتما چنین دیداری را ترتیب می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر علوم منصور غلامی دانشجویان بازداشتی اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های این استان،گفت: همه تلاش واحدهای دانشگاهی و استان در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است.

  سید عبدالله میرغیاثی ۱۰ اردیبهشت در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ که به میزبانی چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است، اظهار کرد: این سند با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده است.

وی افزود: به عنوان یک سند بالادستی همه ما مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکردهای تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را طبق این سند پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالا است،تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ۱۳ واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت‌ها و منابع واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اولین گامی که در استان مازندران و در راستای سند تحول برداشتیم سعی شد در اواخر سال ۱۴۰۲ تمامی واحدهای دانشگاهی را برای یک بار به عنوان هیأت رئیسه داشته باشیم همچنین با رؤسای واحدهای دانشگاهی و کارشناسان حوزه‌های مربوطه نشستی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها برگزار شد.

میرغیاثی یادآور شد: بر اساس ظرفیت هر یک از واحدهای دانشگاهی برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا بتوان وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران به درجه مطلوب و مقبول برسد.

وی گفت: اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به منظور تشکیل جلسات گروه‌های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی برگزار شد.

این مسئول تاکید کرد: رئیس دانشگاه آزاد کشور این اجلاسیه را با مدیران گروه‌های کشوری علوم اجتماعی برگزار کرد تا در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت بگیرد تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب، کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه را جبران کنیم.

میرغیاثی ادامه داد: اقبال کم دانشجویان و خانواده‌ها به دانش‌های علوم اجتماعی جای نگرانی دارد زیرا در جامعه‌ای که علوم انسانی رشد نکند و مبانی دانش انسانی مورد خدشه وارد شود، می‍‌تواند بر روی دیگر رشته‌ها هم تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد