Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از توتواسپورت، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال سابقه مربیگری در اسپارتاپراگ را بر عهده دارد و به همین خاطر به خاطر بازی اینتر و اسلویاپراگ درباره شرایط تیم سابق خود اینتر و نحوه برنده شدن در کشور چک صحبت کرده است و گفت: من فکر می‌کنم که بازی دو تیم بازی نزدیکی خواهد بود و اینتر نیز بازی دشواری در پیش دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های چکی و خصوصا اسلویاپراگ تیم‌های فیزیکی هستند و خیلی علاقه به نبرد تن به تن دارند واین کار را برای تیم هایی که تلاش می‌کنند دریبل بزنند سخت می‌کند. اینتر بازی سختی در این دیدار دارد و کونته به خوبی این موضوع را می‌داند چون در بازی رفت هم دشواری‌های بازی با اسلویا را درک کرد.

او همچنین درباره روملو لوکاکو گفت:‌ لوکاکو بازیکن خوبی است و اینکه تاکنون در لیگ قهرمانان گلزنی نکرده است اتفاقی است و مطمئن هستم او توانایی و ارزش خود را نشان می‌دهد چرا که مهاجم درجه یکی محسوب می‌شود.

این مربی درباره وضعیت استقلال نیز گفت:من نمی‌توانم و نمی‌خواهم درباره شرایط باشگاه صحبت کنم. همانطور که در نشست خبری خودم گفتم در این شرایط پیشرفت کردن خیلی سخت است ولی من مطمئن هستم به زودی درباره آینده‌مان در باشگاه چیزهای زیادی خواهیم فهمید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استراماچونی استقلال تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر

به گزارش "ورزش سه"، دیرو خبر مهمی در آرژانتین منتشر شد. به گفته لئو پارادیزو، خبرنگار ESPN، اینتر میامی مذاکرات را با آنخل دی ماریا برای عقد قرارداد احتمالی با او آغاز کرده است. این باشگاه آمریکایی می‌خواهد وینگر آرژانتینی بنفیکا را برای تقویت تیمش بخرد اما طبق ادعای منابع پرتغالی، دی ماریا احتمالا با بنفیکا یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

پارادیزو ادعا کرده بود که ماریا به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد و هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی است. 

ال ‌فیدئو 36 ساله که تا پایان فصل با بنفیکا قرارداد دارد، پیشنهاد تمدید دریافت کرده ولی فعلا به آن پاسخ نداده است. او قصد دارد با اتمام فصل، همه گزینه های خود را ارزیابی کند. در اینتر میامی همچنان امیدوارند رفاقت و صمیمیت دیرینه او با مسی در این انتقال تعیین کننده باشد. 

لازم به ذکر است که دی ماریا سخت علاقه داشت سال های پایانی فوتبالش را در روساریو سنترال سپری کند ولی بعد از اینکه او و خانواده اش تهدید شدند، قید بازگشت به فوتبال آرژانتین را زد.

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر