Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:24:30 GMT

دستگیری 7 اغتشاشگر دیگر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۵۸۹

دستگیری 7 اغتشاشگر دیگر در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری هفت تن دیگر از اغتشاشاگران و سردسته‌های ایجاد ناامنی در شهر کرمانشاه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان طی هفته گذشته، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود هفت نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

جاویدان تصریح کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک‌ها، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال بانکها و مراکز دولتی و خصوصی و حمله به ماموران پلیس از جمله جرایم این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از این افراد علاوه بر اقدامات صورت گرفته، بارها در فضای مجازی و شبکه‌های معاند اقدام به تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود.

وی افزود: این فرد همچنین قصد داشت از طریق یکی از مرزها به خارج از کشور گریخته و به گروهک‌های تروریستی بپیوندند که با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

جاویدان با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس كرمانشاه سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک

استاد دانشگاه کمبیای آمریکا از لحظات بازداشتش توسط پلیس آمریکا گفت.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه