Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال در حال حاضر در ۲ جبهه راجع به تیم ملی بزرگسالان، فعالیت می‌کند. یکی مذاکره با مارک ویلموتس برای فسخ احتمالی و دیگری مذاکره با جدی‌ترین گزینه جانشینی مرد بلژیکی یعنی برانکو ایوانکوویچ. دومی البته هنوز وارد فاز جدی و مستقیم نشده و فعلا به صورت غیر مستقیم پیگیری می‌شود اما بازهم خبرهایی در این رابطه به گوش رسیده که جالب توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو برای هدایت تیم ملی ایران پالس‌های مثبتی را در صحبت با محمدرضا صادق، سفیر ایران در کرواسی فرستاده است. با این حال گویا مساله‌ای در این بین وجود دارد که ممکن است که در ادامه و با جدی‌تر شدن مذاکرات، به یک دغدغه مهم تبدیل شود.

فدراسیون فوتبال در صورت توافق با ویلموتس برای فسخ قرارداد، می‌خواهد برانکو را فعلا تا پایان مسابقات مرحله دوم انتخابی به عنوان سرمربی انتخاب کند. یعنی با این مرد کروات در برهه کنونی قراردادی ۶ ماهه به امضا برساند و پس از مشخص شدن نتایج، برای ادامه همکاری تصمیم بگیرد. مشخص است که موفقیت تیم ملی در چهار بازی باقیمانده باعث خواهد شد تا سئول‌نشینان، قرارداد برانکو را تا پایان مرحله نهایی مقدماتی و یا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید کنند.

اما مساله به وجود آمده این است که گویا برانکو به این درخواست پاسخ منفی داده است. او می‌خواهد در صورت حضور در تیم ملی ایران با خیالی راحت روی نیمکت بنشیند و نتایج چهار بازی پیش رو، ادامه همکاری‌اش را تحت تاثیر قرار ندهد. این سرمربی ۶۵ ساله بر این باور است که توانایی‌های او به اثبات رسیده و بستن قرارداد ۶ ماهه و به اصطلاح موقت با او، چندان قابل توجه نیست.

حال باید دید با جدی‌تر شدن مذاکرات، طرفین به چه نتیجه‌ای خواهند رسید. به نظر می‌رسد مساله به وجود آمده لاینحل نباشد و طرفین در صورت نشستن دور یک میز به توافقی در این رابطه خواهند رسید. با این وجود اولویت فدراسیون در حال حاضر، مشخص کردن تکلیف مارک ویلموتس است.

برچسب‌ها تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران کرواسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران کرواسی تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!

طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند./صابرین نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!