Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن بریتانیایی به همراه کارمندش به جرم تماشای جنازه امیلیانو سالا، فوتبالیست آرژانتینی از دوربین‌های یک مرده‌شورخانه به 19 سال حبس محکوم شدند. بنا به گزارش رسانه های خارجی،زن جوان مدیر شرکت خدمات دوربین های امنیتی بوده که به 14 ماه حبس محکوم شده اما برای همکار 62 ساله وی 5 ماه حبس صادر شده است.   گفتنی است که امیلیانو سالا چندی پیش در اثر سقوط هواپیما شخصی اش در دم جان باخت و جرم این دو متهم تماشای غیرقانونی جنازه این بازیکن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از قرار معلوم، زمانی که جنازه بازیکن برای کالبدشکافی به مرده شور خانه انتقال داده شد زن جوان که مسئول دوربین های امنیتی آن جا بود پیامکی به مضمون: یک مورد خیلی جالب روی میز هست که وقتی شیفت تو شروع شد، می‌توانی آن را نگاه کنی را برای همکارش فرستاده است.   پس از تماشای جنازه امیلیانو تصویر های زیادی از بدن برهنه این بازیکن گرفته شده و در فضای مجازی منتشر شده است این در حالی است که پس از انتشار تصاویر در فیس بوک خواهر این بازیکن متوجه عکس جنازه برادرش در مرده شور خانه شده که با شکایت به اداره پلیس این پرونده به جریان افتاده است و پلیس آرژانتین نیز هر دو متهم را بازداشت کرد./ شهر خبر     بیشتر بخوانید/برنده توپ طلا معلوم شد؛ لیونل مسی

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی