Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تحقیقات درباره استیضاح دونالد ترامپ علاوه بر ایجاد چالش‌های متعدد در زمینه رابطه دولت آمریکا با کنگره، موقعیت رئیس جمهور این کشور را در افکار عمومی متزلزل ساخته است. تاریخ انتشار: 14:09 - 06 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۴۶۹ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ تحقیقات درباره استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در حالی پیش می‌رود که افکار عمومی این کشور در پی تحولات اخیر دچار تغییرات چشمگیری در زمینه‌های مختلف سیاسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظرسنجی‌های انجام شده در میانه دعوا‌های سیاسی در واشنگتن در موضوع «اوکراین گیت»، از تزلزل بیشتر موقعیت ترامپ در میان مردم آمریکا خبر می‌دهد.
*تداوم نارضایتی از عملکرد ترامپ
براساس نظرسنجی «سی‌ان‌ان» که در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ نوامبر (۳۰ آبان تا ۳ آذر) در مورد رضایتمندی از عملکرد دونالد ترامپ در موضوع‌های اقتصاد، سیاست خارجی و ... انجام شد، مشخص شد که ۵۳ درصد مردم آمریکا از اقدامات وی ناراضی هستند.   نظرسنجی «کوئینیپیاک» نیز در بازه زمانی مشابه نتیجه تقریبا مشابهی به دست داد. براساس این نظرسنجی ۵۴ درصد مردم آمریکا از عملکرد ترامپ ناراضی بودند.
براساس نظرسنجی «راسموسن ریپورت»، ۵۳ درصد افکار عمومی آمریکا از عملکرد ترامپ  در زمینه اقتصاد، سیاست خارجی و ... ناراضی هستند.
بالاترین نارضایتی از عملکرد دولت ترامپ در نظرسنجی مشترک «پولیتیکو» و «مورنینگ کانسولت» به دست آمده است. در این نظرسنجی که در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۴ نوامبر (یک تا ۳ آذر) انجام شد، ۵۶ درصد مشارکت کنندگان اعلام کردند از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.
*تنزل محبوبیت ترامپ در افکار عمومی
براساس نظرسنجی مشترک پولیتیکو و مورنینگ کانسولت، ۵۵ درصد افکار عمومی آمریکا، نارضایتی خود را از عملکر دونالد ترامپ ابراز داشتند.
*افزایش حمایت افکار عمومی از تحقیقات استیضاح
براساس نظرسنجی کوئینیپیاک، ۵۴ درصد افکار عمومی از تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ حمایت می‌کنند و ۴۲ درصد با آن مخالف هستند.
      • بیشتر بخوانید:  نیمی از مردم آمریکا خواستار کناره گیری ترامپ از قدرت هستند نتایج نظرسنجی موسسه حامی ترامپ؛ چالش‌های پیش روی رئیس جمهور آمریکا
نکته قابل توجه در این میان، نظرسنجی‌های انجام شده در مورد میزان شانس نامزدهای دموکرات و موقعیت برتر «جو بایدن»، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و رقیب اصلی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است.
براساس نظرسنجی کوئینیپیاک و نظرسنجی مشترک پولیتیکو و مورنینگ کانسولت، بایدن اختلاف قابل توجهی با همقطاران دموکرات خود دارد.
رسوایی اوکراین گیت، در پی افشاگری یک مقام امنیتی آمریکا در مورد مکالمه تلفنی ترامپ و «ولادیمیر زلنسکی» و درخواست رئیس جمهور آمریکا از همتای اوکراینی خود مبنی بر انجام تحقیقات در مورد فعالیت‌های اقتصادی بایدن و پسرش در اوکراین و نیز مشروط کردن کمک نظامی به اوکراین به انجام این تحقیقات، عرصه سیاسی در واشنگتن را با امواج مهیبی مواجه کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ استیضاح ترامپ جو بایدن اوکراین گیت کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!