Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:18:03 GMT

تخصیص بیش از ۳۹ هزار تن کود به کشاورزان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۷۲۱

تخصیص بیش از ۳۹ هزار تن کود به کشاورزان

ایسنا/همدان مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اهمیت تأمین و توزیع به موقع کود شیمیایی در بین کشاورزان، از تخصیص بیش از ۳۹ هزار تن کود به کشاورزان سطح استان خبرداد.

امیر لاهوتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی استان تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است تا با تأمین و توزیع به موقع کود پاییزه در بین کشاورزان زمینه کشت موفق را برای آنان فراهم کند، افزود: سازمان جهادکشاورزی استان امسال برای کشت‌های پاییزه سه نوع کود را تحت عناوین کود ازته، کود فسفاته و کود پتاسه در بین کشاورزان توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مجموع سهمیه کود ابلاغ شده پاییزه برای استان همدان در سالجاری ۴۸ هزار و ۶۲۱ تن بوده که تا پایان آبان ماه ۳۹ هزار و ۵۷۲ تن و به میزان ۸۱ درصد آن به استان تخصیص یافته است.

 مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان ادامه داد: میزان کود خریداری شده توسط کشاورزان نیز ۳۲ هزار و ۸۵۰ تن بوده که ۸۳ درصد میزان تخصیص یافته به استان بوده است.

لاهوتیان خاطرنشان کرد: مجموع سهمیه ابلاغ شده کود ازته پاییزه برای استان همدان ۳۰ هزار تن بوده که ۲۸ هزار و ۲۲۵ تن و به میزان ۹۴ درصد آن به استان تخصیص یافته است همچنین ۸۲ درصد از میزان کود تخصیص یافته به استان به مقدار ۲۳ هزار تن آن توسط کشاورزان خریداری شده است.

وی مجموع سهمیه ابلاغ شده کود فسفاته پاییزه برای استان همدان ۱۵ هزار و ۵۴۰ تن بوده که ۸۶۱۷ تن و به میزان ۵۶ درصد آن به استان تخصیص یافته است و ۹۰ درصد از میزان کود تخصیص یافته به استان به مقدار ۷۷۵۰ تن آن توسط کشاورزان خریداری شده است.

 لاهوتیان اظهار کرد: مجموع سهمیه ابلاغ شده کود پتاسه پاییزه برای استان همدان ۳۰۸۱ تن بوده که ۲۷۳۰ تن و به میزان ۸۹ درصد آن به استان تخصیص یافته و  ۷۷ درصد از میزان کود تخصیص یافته به استان به مقدار ۲۱۰۰ تن آن توسط کشاورزان خریداری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی کود شیمیایی زراعت استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • یورو رکورد زد