Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:10:12 GMT

باند کلاهبرداران سابقه‌دار در فردیس متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۷۳۵

باند کلاهبرداران سابقه‌دار در فردیس متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن یک باند دونفره که سوژه‌های خود را از سایت دیوار انتخاب می‌کردند در شهرستان فردیس خبر داد. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند 2 نفره کلاهبرداری که با شناسایی طعمه‌های خود از سایت دیوار، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان فردیسی می‌کردند، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری متهم اصلی پرونده اخلال در نظام اقتصادی در مشهد مقدس / کلاهبرداری 160 میلیارد‌ی متهمایلام| هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری به بهانه صدور کارت هوشمند خودروکلاهبرداری 200 میلیاردی در کانال تلگرامی هواداران "بنز"وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند که با بررسی سوابق وی، مشخص شد نامبرده از کلاهبرداران سابقه دار بوده و سوابق متعددی در استان های مختلف دارد.

وی گفت: در ادامه کارآگاهان با ایجاد یک قرار صوری برای فروش اموال دست دوم این کلاهبردار حرفه ای را به پای قرار کشانده و  نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص شیوه کلاهبرداری متهم گفت: نامبرده پس از شناسایی طعمه های خود در سایت دیوار، با آن ها قرار گذاشته و پس از دریافت کالای دست دوم با نشان دادن فیش جعلی پرداخت وجه،  اقدام به کلاهبرداری از آن ها می کرد.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: تاکنون 2 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش و برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد