Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی دیشب در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم با اشاره به ضرورت ساخت فرودگاه برای جذب توریست از مسئولان استان به جهت معطل کردن ساخت فرودگاه انتقاد کرد و گفت: این کار هیچ دلیل موجهی ندارد.

حجت الاسلام ذوالنوری به طرح مسئولان استان برای تفکیک منطقه نمونه گردشگری طرلاب از بخش فرودگاه اشاره و تصریح کرد: این دو بخش در کنار هم دارای توجیه اقتصادی است و تفکیک آن‌ها به معنای مرگ فرودگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ذوالنوری واگذاری و فروش منطقه نمونه گردشگری طرلاب به شهرداری قم را نیز ظلم به سرمایه گذاران دانست.

او با اشاره به ضرورت حل این مشکل گفت: مسئولان استان قدرت ریسک کمی دارند و معتقدند سری که درد نمی‌کند نباید دستمال بست.

حجت الاسلام ذوالنوری زندانی کردن سرمایه گذار فرودگاه قم را به بهانه‌های واهی نادرست خواند و افزود: مسئولان باید مشکلات او را برطرف می‌کردند چرا که این مشکلات از ناحیه شخص سرمایه‌گذار نبوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نبود نگاه آینده نگرانه را از مشکلات کشور دانست و گفت: اگر این مشکل حل شود تحول در کشور ایجاد خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس از مونوریل قم هم به عنوان «ابوالهول داخل شهر» یادکرد و گفت: شخص سرمایه گذاری برای راه اندازی این طرح به قم آمد، اما مورد توجه مسئولان واقع نشد چرا که عزم آن‌ها برای حل این مشکل ضعیف است.

او به طرح متروی قم اشاره کرد و اضافه کرد: اجرای این طرح به علت افزایش قیمت ارز با مشکل مواجه شده ضمن آنکه دولت هم سهم خود را برای اجرای آن نپرداخته است.

نماینده قم در مجلس وضعیت ناوگان تاکسی‌رانی را نیز تاسف بار توصیف کرد و از شهرداری شورای اسلامی شهر خواست جدی‌تر وارد میدان شوند و مشکلات این بخش‌ها را حل کنند،دولت سهم خود را برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نپرداخته است.

حجت الاسلام ذوالنوری از فقدان طرح جامع گردشگری قم نیز سخن گفت و افزود: به همین دلیل دچار سردرگمی جدی و تحیر و رکود نیز شده ایم.

حجت الاسلام ذوالنوری در عین حال افزود: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قول‌هایی برای حل این مشکلات و تقویت ساختار تشکیلاتی اداره کل میراث فرهنگی قم داده است،در گردشگری قم به معرفی آثار و ایجاد زیرساخت‌های لازم توجهی نشده است که دولت مسئول آن است.

او همچنین با اشاره به پیش بینی پنج سال پربارش از مسئولان استان خواست از تجاوز به حریم رودخانه قم جلوگیری کنند چرا که در صورت لزوم آب سد ۱۵ خرداد باید رها سازی شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی به مشکلات تک شهرستان بودن قم از جمله کمبود بودجه اشاره کرد و گفت: پیگیر الحاق برخی شهر‌ها به قم هستیم و رایزنی‌های خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

نیمه کاره گذاشتن فرودگاه قم توجیه ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب