Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی اظهار داشت: سازمان اسناد ملی در هویت بخشی به جامعه نقش ارزشمندی ایفا می کند و ضمن حفظ هویت گذشته تلاش می‌کند تا نسل آینده نیز هویت خود را دریابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید خورشیدی با بیان اینکه خروجی اصلی این سازمان تعمیق و حفظ هویت ملی ایران است افزود: اگر این سازمان فعالیت نمی‌کرد بخشی از هویت ما گم می‌شد و حتی واژگانی که در بخش اداری و ادبیات عامه به کار گرفته می شد نیز ممکن بود از بین برود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان اسناد کشور ۵۰ سال قدمت دارد و فعالیت این سازمان سبب شده که ارتباط بین نسلی حفظ شود و بدون شک، اگر این ارتباط از بین برود نتایج اجتماعی مخربی در بر خواهد داشت.

خورشیدی گفت: استانداری هر آنچه در توان دارد در همراهی و سازمان کوتاهی نمی کند و امیدواریم با تلاش همه مدیران و کارشناسان این سازمان شاهد اعتلای هر چه بیشتر این مجموعه باشیم.

وی با تقدیر از زحمات دکتر نظامی مدیرکل سابق مرکز اسناد استان بوشهر تاکید کرد: ایشان از مفاخر و سرمایه های استان هستند و در پیگیری امور، جدی بوده و اقدامات ارزشمندی در گستره ملی انجام داده است.

خورشیدی بیان کرد: خانم صداقت نیز از نخبگان استان است و سابقه علمی و پژوهشی خوبی دارد و امیدوارم شاهد موفقیت هر چه بیشتر وی نیز باشیم.

 وی از خانم دکتر بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز به عنوان یک مدیر با کیفیت در سطح ملی نام برد و افزود: خانم دکتر بروجردی در حوزه اجرا و همچنین در حوزه اجتماعی و سیاسی سابقه ارزشمندی دارند و با وجود ایشان شاهد اعتلای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

در این آیین با تقدیر از زحمات غلامحسین نظامی مدیر سابق مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر، نرگس صداقت به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

کد خبر 4782682

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مجید خورشیدی بوشهر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استانداری بوشهر بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف بسیج قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی گرگان بنزین قزوین شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد

 زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در نشست تاریخ یزد که با موضوع تاریخ شفاهی یزد قدیم برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت پرداختن به تاریخ و گذشته، سلسله نشست‌هایی را با عنوان دوشنبه‌های فرهنگی در این مرکز آغاز کرده ایم که تاریخ شفاهی قدیم یزد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نویسندگان یزدی برگزار می‌شود، بیان کرد: این جلسات با موضوعات مختلف تمدنی در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگی و اجتماعی کاملا ثبت و ضبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد