Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از آغاز رقابت‌های ۳ جانبه مشهد قرار است، فردا با حضور تمامی بازیکنان اصلی و لژیونر در مشهد برگزار شود.

همچنین بازیکنان ملی پوش فوتسال کشورمان امروز چهارشنبه پس از پایان رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های باشگاهی خود را ترک می‌کنند تا بعد از آن خود را به اردوی تیم ملی در مشهد برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تمامی بازیکنان اصلی و همچنین بازیکنان لژیونر تا فردا بعد از ظهر خود را به کادر فنی تیم ملی در مشهد معرفی کرده تا خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنند.

بیشتر بخوانید: شمس: با انصراف تیم ملی فوتسال کویت تصمیم گرفتیم ۲ بار با اسلواکی بازی کنیم

قرار است تیم‌های ملی بلاروس و اوکراین تا جمعه شب خود را به مشهد برسانند و بعد از آن یک جلسه تمرین در سالن اصلی مسابقات برگزار کنند.

لازم به توضیح است که مسابقات فوتسال ۳ جانبه مشهد ابتدا قرار بود با حضور ۴ تیم بلاروس، اسلواکی، اوکراین و ایران برگزار شود، اما اوکراینی‌ها به خاطر آن که در جام ملت‌های اروپا با تیم ملی بلاروس هم گروه هستند، تصمیم گرفتند در این مسابقات شرکت نکنند و به همین دلیل کمیته فوتسال کشورمان بلافاصله تیم ملی کویت را جایگزین اوکراین کرد.

در فاصله چند روز مانده به آغاز رقابت‌ها تیم ملی کویت انصراف خود را از این مسابقات اعلام کرد. حتی آن‌ها نامه کناره گیری خود را از این رقابت‌ها به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کردند. با این حساب و به دلیل زمان کمی که تا آغاز رقابت‌ها وجود داشت کمیته فوتسال تصمیم گرفت این رقابت‌ها را به صورت ۳ جانبه و با حضور تیم‌های ملی بلاروس، اسلواکی و ایران برگزار کند.

بیشتر بخوانید: حضور کویت در تورنمنت فوتسال مشهد منتفی شد

روز گذشته حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط برگزاری بازی‌های ۳ جانبه نیز گفت: با توجه به آن که تیم ملی کویت از رقابت‌های دوستانه مشهد انصراف داد تصمیم گرفتیم که تیم ملی فوتسال کشورمان ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی اسلواکی و یک بازی تدارکاتی هم با تیم ملی بلاروس برگزار کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود