Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران ‌فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به قول مساعد مسئولان کشوری و استانی برای احداث بیمارستان، گفت: تحقق این خواست مردم شهرستان پیشوا از عهده یک سازمان بر نمی‌آید و همت فرادستگاهی را برای تسهیل فرآیندها و تأمین اعتبارات می طلبد.

‌حسین عباسی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا گفت: توسعه، عمران و آبادانی هر منطقه‌ای منوط به برنامه ریزی های مطلوب است و به همین منظور برنامه ریزی های نظام مند و مدونی در شهرستان پیشوا و همچنین در سطح استان تهران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور تعیین افق چهار ساله، تهیه و تدوین سند توسعه استان و شهرستان ها در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران قرار گرفت که این سند برای شهرستان پیشوا ابلاغ گردید ولی نیازمند تبیین و تشریح این سند راهبردی هستیم.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: اجرا و تحقق سند توسعه شهرستان پیشوا نیازمند پیگیری همه مدیران شهرستانی است تا بتوانیم طبق این سند، برنامه ها و طرح های راهبردی شهرستان را در دستور کار قرار دهیم.

عباسی با تاکید بر لزوم شناسایی قابلیتها، کمبودها و نارسایی های شهرستان با درنظرگرفتن پیشران های توسعه، گفت: اقتصاد شهرستان پیشوا بر پایه کشاورزی استوار است و علیرغم فعالیت هایی که در حوزه صنعت صورت گرفته، همچنان شاهد نواقصی در این حوزه هستیم که باید با کمک مجموعه‌های دانشگاهی، حلقه مفقوده بین دو بخش صنعت و کشاورزی را شکل داده تا بتوانیم در مسیر رشد متوازن شهرستان حرکت کنیم.

وی افزود: پروژه دسترسی جاده آنتنی پیشوا به محور قم-گرمسار از طرح های اولویت دار شهرستان پیشواست که در سند توسعه نیز لحاظ شده ولی تکمیل آن نیازمند تامین اعتبارات و حمایت دستگاه های فرادستی است.

عباسی ادامه داد: 74 اقدام مشترک در قالب ستاد بازآفرینی شهری پیشوا تعریف شده ولی بخش عمده آن نیازمند اختصاص اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است تا با توجه به ضرورت این طرح بتوانیم اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.
فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: احداث بیمارستان یکی از ضرورت ها و از خواسته های بحق مردم پیشواست که در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1388 احداث بیمارستانی را در زمینی به مساحت 33 هزارمترمربع آغاز نمود که به لحاظ کمبود اعتبارات، این پروژه به حال تعطیلی درآمد.

به گزارش ایسنا، عباسی افزود: در یک هفته اخیر طی ملاقاتی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بعد از آن با دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، قول های مساعدی در جهت احداث و راه اندازی بیمارستان داده شد ولی تحقق این پروژه به تنهایی از عهده یک سازمان بر نمی آید و لازم است تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران کمک ویژه ای را برای احداث، تجهیز و تامین منابع انسانی بیمارستان پیشوا انجام دهد.

وی گفت: با توجه به نقش شهرستان پیشوا در شکل گیری انقلاب اسلامی و پیشتازی مردم این دیار در قیام 15 خرداد سال 42، مردم و دستگاه های فرهنگی شهرستان انتظار دارند تا توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی شده و دبیرخانه دائمی نکوداشت 15 خرداد در این شهرستان ایجاد و راه اندازی شود.

فرماندار شهرستان پیشوا همچنین در این جلسه احداث پل های دسترسی راه آهن، احداث سایت اداری، احداث شهرک گلخانه ای در شهرک صنعتی پیشوا، بهره مندی شهرستان پیشوا از امتیازات مناطق کم برخوردار و کمک دستگاه های استانی و کشوری برای برگزاری مطلوب جنشواره ملی ایده ها و استارت آپ های فناوری های گلخانه ای با محوریت محصول خیار در پیشوا را خواستار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیشواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است

تین نیوز

 معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا به طول ۱۴۰۰ متر، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا پایان خردادماه امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در بازدید از پروژه بزرگراه آستارا- آستارا اظهار کرد: فاز اول این پروژه به طول ۱۴۰۰ متر در نقطه مرزی سرزمینی که حال احداث است و نقش به سزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می کند، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا پایان خردادماه امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

اکبری افزود: این پروژه شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر و ۱۴۰۰ متر احداث بزرگراه است.

وی با بیان این که این پروژه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون ها اثرگذار خواهد بود، افزود: به طور قطع همکاری دستگاه های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

اکبری گفت: باتوجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است. همچنین فاز دوم این پروژه شامل دو بانده کردن حدود ۲۲۰۰ متر از محور آستارا اردبیل و یک دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که در صورت تأمین اعتبار لازم و عدم وقوع مشکلات معارضین تا پایان شهریور امسال قابلیت تکمیل را داراست.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در بازدید از پل جدیدالاحداث سیبلی در منطقه آستارا گفت: این پل در سیل سال گذشته و طغیان رودخانه تخریب شده بود که در حال حاضر توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال احداث است.

گفتنی است پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا نیز با حضور معاون راهداری سازمان افتتاح شد. این پل در روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض چهار متر با بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت در یک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده های کشور آسفالت شده و ۳۰۰۰ کیلومتر جاده روستایی ساخته شده است.

اکبری همچنین در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان گیلان که به ریاست اسدالله عباسی استاندار و رئیس کمیسیون اجرایی ایمنی راه های استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین راهکار برای کاهش سوانح، انجام اقدامات حاصل از تحلیل حوادث رانندگی است تا از این راه نسخه های شفابخش و طرح های نو و به روز به دست آید.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در خاتمه بر اهمیت رفع نواقص جاده های استان به منظور ایمن سازی محورها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است