Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، منوچهر صمدی وند رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز از تبریز گفت: آزمون جامع دکترای تخصصی استان آذربایجان‌شرقی در نیمسال اول ۹۸ در ۸ واحد دانشگاهی مجری دکترا تخصصی در روزهای ۸ ، ۱۲ و ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون در ۵۸ رشته و گرایش دکتری تخصصی در استان با حضور ۲۲۸ نفر داوطلب که شرایط لازم را جهت امتحان جامع اخذ کرده اند برگزار می‌شود.

رئیس کمیته برگزاری آزمون جامع استان اظهار کرد: آزمون جامع کتبی به صورت متمرکز روز جمعه ۸ آذر 1398 با حضور کلیه شرکت کنندگان در استان آذربایجان شرقی در محل واحد تبریز ساختمان علامه طباطبایی در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

صمدی وند تاکید کرد: آزمون جامع شفاهی طبق اعلام قبلی کمیته برگزاری آزمون جامع روز سه شنبه ۱۲ آذر در واحد تبریز و روز چهارشنبه ۱۳ آذر در سایر واحدهای دانشگاهی مجری دکتری تخصصی برگزار خواهد شد.

بنا به گزارش نتایج قطعی آزمون جامع بعد از بررسی و تایید کمیته برگزاری آزمون جامع استان در ۲۵ آذر سال ۹۸ به واحدهای دانشگاه ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام /

316 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منوچهر صمدی وند رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان آذربایجان شرقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد