Web Analytics Made Easy - Statcounter

«افشین کریمی» روز چهارشنبه در نشست شورای راهبری توسعه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سال های مختلف و معرفی دستگاه های برتر در این جشنواره، اظهارداشت: باید رقابت تنگاتنگی بین دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم وجود داشته باشد و باید طوری برنامه ریزی شود که هر دستگاهی که به صورت عملکردی و رضایتمندی بیشتر مردم اقدام کند به عنوان دستگاه برتر معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند در تعیین و معرفی دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی دخالتی داشته باشد و میزان ارائه خدمات و همچنین رضایتمندی مردم، تنها شاخص در تعیین دستگاه های برتر است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید باتمام تلاش به دنبال ارائه خدمات و رضایتمندی مردم باشند، گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری همواره به تسریع در حل مشکلات مردم و فراهم ساختن زمینه های لازم برای خدمت رسانی به مردم تاکید دارند لذا ما در تعیین شاخص ها برای معرفی دستگاه های برتر به میزان رضایتمندی مردم توجه ویژه خواهیم داشت.

کریمی اظهارداشت: امکان دارد دستگاهی در بیشتر زمینه ها تلاش و فعالیت داشته باشد اما به جهت برخی موضوعات از جمله عدم پاسخگویی مناسب به مردم توسط عده ای از پرسنل خود میزان رضایتمندی را نداشته باشد و به همین دلیل در ردیف دستگاه های ضعیف در جشنواره شهید رجایی معرفی شود لذا دستگاه ها باید از تمام ارکان زیرمجموعه خود در جهت رضایتمندی مردم و ارائه خدمت به آنان اطلاع داشته باشند.

وی افزود: در جشنواره بعدی حتماً علاوه بر معرفی دستگاه های برتر، دستگاهای کم کار و ضعیف هم به مردم معرفی می شوند و ما هیچ چشم پوشی در این زمینه نخواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که حتماً دستورالعمل جشنواره شهید رجایی را مطالعه کنند و اگر به عنوان دستگاه برتر معرفی نشدند هیچ گله مندی نداشته باشند.

کریمی همچنین تصریح کرد: در جشنواره بعدی شهید رجایی دستگاهی که به عنوان دستگاه برتر معرفی می شود باید میزان رضایتمندی مردم از آن دستگاه سنجیده شود و تنها به مستندسازی و گزارش عملکرد توجه نشود.

وی تاکید کرد: دستگاه ها برای حقوق شهروندی، پاسخگویی و رضایتمندی مردم باید برنامه ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه جشنواره شهید رجایی کرمانشاه کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جشنواره شهید رجایی کرمانشاه کارآمدی دولت استانداری کرمانشاه جشنواره شهید رجایی کرمانشاه کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد